انتشار آلبوم «ویلن» روبن کاسمیان و پانیذ فریوسفی

۱۳۹۲/۰۳/۰۷ - ۱۴:۳۹:۰۲
کد خبر: ۱۲۳۸۱۱
انتشار آلبوم «ویلن» روبن کاسمیان و پانیذ فریوسفی
بزودی آلبومی از موسیقی رمانتیک تا موسیقی مدرن برای «ویلن» به نوازندگی روبن کاسمیان و پانیذ فریوسفی راهی بازار موسیقی کلاسیک می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ، آلبوم ویلن با همکاری پانیذ فریوسفی و استاد ویلن چیره دست و ویرتز وی روبن کاسمیان توسط شرکت «آهنگ پارسیان» تولید شده که شامل قطعات «اینتروداکشن و رندو کاپریچییوزو» اثر سن سانس، «کنسرتو ویلن» اثر چایکوفسکی با اجرای روبن کاسمیان و «کنسرتو ویلن» اثر آهنگساز معاصر علیرضا مشایخی است که به سفارش ایشان در اکراین با همراهی ارکستر سمفونیک ناسیونال این کشور، توسط پانیذ فریوسفی ضبط شد‌ه و تهیه گردیده است که به زودی در اختیار علاقمندان موسیقی قرار خواهد گرفت. این اثر صوتی از طرف روبن کاسمیان و پانیذ فریوسفی به ویلنیست مشهور ایتالیایی روجیرو ریچی تقدیم شده است.
«آهنگ پارسیان» به غیر از آلبوم «ویلن» که بزودی در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد، آلبومی دیگر با عنوان «یاشاسین» راهی بازار می کند که این اثر بی کلام به اهتمام میثم مروستی آهنگساز و نوازنده برجسته موسیقی ایران تهیه شده و شامل قطعات فولکوریک خاطره‌انگیز آذری است که با تنظیم‌های جدید منتشر خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز