حیدری بلوکی رئیس هیأت بسکتبال استان هرمزگان شد

۱۳۹۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۱۷:۴۵
کد خبر: ۱۸۶۰۲۹
مجمع انتخاب رئیس هیات بسکتبال استان هرمزگان به ریاست مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال و با حضور دانشور مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزارشد.

به گزارش سرویسورزشی برنا، در این نشست مدیرکل ورزش و جوانان استان ضمن خیرمقدم به حاضران اظهارداشت: طی سال گذشته با همکاری روسای فدراسیون های ورزشی 30مجمع انتخاب روسای هیأت های ورزشی که مدت ریاست آنها به اتمام رسیده بود یا به صورت سرپرستی اداره می شد برگزار نموده ایم که امروز با شرکت 5 کاندیدا شاهد برگزاری مجمع انتخابات هیئت بسکتبال استان هستیم.

در این میان مهران شاهی رئیس سابق هیئت بسکتبال استان گزارش 4 ساله فعالیت خود را ارائه داد. سپس 4 کاندیدا به نفع حیدری بلوکی انصراف خود را اعلام نمودند.

رئیس فدراسیون بسکتبال در این مجمع گفت: کار در ورزش عشق است و بسکتبال کشور که امروز از رشد قابل توجهی برخوردار است نشان از زحمات و تلاش و کار جمعی است و اگر 57 بار در 12 سال پرچم جمهوری اسلامی ایران در میادین ورزشی بین المللی به اهتزاز درآمده ، حاصل تلاش همه پیشکسوتان و دست اندرکاران این رشته است . امیدواریم با انتخاب حیدری بلوکی بسکتبال هرمزگان به جایگاه اصلی خود در کشور برسد .

سید فاضل حیدری بلوکی نیز اساس کارخود را برمبنای کارگروهی و مشارکت جمعی، همدلی وانسجام و نیز شفافیت و پاسخگویی به جامعه بسکتبال دانست.

وی استراتژی و محور برنامه های خودرا تدوین برنامه عملیاتی و تقویم ورزشی و تهیه سند توسعه بسکتبال استان با تفکر بلندمدت، توجه ویژه به امر آموزش با رویکرد علمی و تقویت مدارس بسکتبال و پیگیری و اخذ مجوز آکادمی بسکتبال ،استفاده از تمام ظرفیت های بالقوه و موجود در استان از جمله پیشکسوتان، صاحبنظران بارویکرد تشکیل اتاق فکر و کمیته مشاوران و پیشکسوتان بیان کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز