مهاجم مکزیکی شیاطین سرخ مدعی شد

منچستریونایتد، محبوب‌تر از رئال و بارسا در آمریکای‌جنوبی

۱۳۹۰/۰۸/۲۲ - ۱۶:۳۴:۴۷
کد خبر: ۸۶۶۸۰
منچستریونایتد، محبوب‌تر از رئال و بارسا در آمریکای‌جنوبی
مهاجم مکزیکی منچستریونایتد اعتقاد دارد محبوبیت این تیم انگلیسی نزد فوتبال‌دوستان آمریکای لاتین روز به روز در حال افزایش است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، خاویر هرناندز، فوروارد تیم ملی مکزیک و یکی از شاگردان الکس فرگوسن، مدعی است محبوبیت تیم منچستر یونایتد در آمریکای جنوبی در حال افزایش است و این امر تصویر رئال مادرید و بارسلونا را در این قاره با خطر مواجه ساخته است.

وی در این باره گفت: من از میزان علاقه مردم آمریکای لاتین به تیم منچستر یونایتد از زمانی که به اولدترافورد آمده‌ام، آگاهم و از تمامی هواداران مکزیکی‌ام و حمایتهایشان سپاسگزاری می‌کنم.

هرناندز افزود: قبل از پیوستن من به مردان فرگوسن، این تیم همچنان هم  در آمریکای لاتین و هم در سایر نقاط دنیا تیم محبوبی بود. در آمریکا هواداران بسیار زیادی قبل از آغاز بازی‌‌های فصل برای گرفتن امضا نزد بازیکنان این تیم می‌آمدند. اخیراً مطلبی می‌خواندم مبنی بر این که این تیم 330 میلیون هوادار در سراسر جهان دارد.

هرناندز در ادامه عنوان کرد: هرگاه نام منچستر یونایتد در هر نقطه دنیا به گوش می‌رسد، همه می‌دانند که راجع به چه تیم پر ابهتی صحبت می‌کنید. بودن در اولدترافورد برای من افتخار بزرگی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز