مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام:

حیوانات وحشی در پناه محیط زیست هستند

۱۳۹۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۳۴:۰۹
کد خبر: ۱۸۸۸۸۵
حیوانات وحشی در پناه محیط زیست هستند
غلامحسین کاظمی در ادامه گفت با تلاش همکاران و با استفاده از امکانات موجود و وارد شدن به چاه و مهار حیوان در نهایت این حیوان از مرگ حتمی نجات یافت.

به گزارش خبرنگار برنا در ایلام، مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام با اعلام این مطلب گفت: در پی گزارش واصله در مورد سقوط یک راس گراز از چاه 6 متری در بخش صالح آباد شهرستان مهران اکیپ اداره نظارت بر حیات وحش اداره کل به همراه محیط بانان بخش صالح آباد و مهران با حضور در محل و بررسی موضوع مشاهده کردند که یک راس گراز در حفره ای 6 متری درون زمین سقوط کرده و گرفتار شده است.
 
غلامحسین کاظمی در ادامه گفت: با تلاش همکاران و با استفاده از امکانات موجود و وارد شدن به چاه و مهار حیوان در نهایت این حیوان از مرگ حتمی نجات یافت.

وی افزود: بررسی انجام شده در مورد وضعیت جسمی حیوان و ضعف و ناتوانی آن حاکی از این بود که بیش از ده روز در چاه گرفتار شده است، لذا پس از اطمینان از سلامتی حیوان نسبت به رهاسازی آن در زیستگاه طبیعی اقدام شد.
 
مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام از مردم خواستدر صورت مشاهده هر گونه آسیب دیدگی حیات وحش مراتب را در اسرع وقت به اداره کل حفاظت محیط زیست استان و یا نزدیکترین پاسگاه محیط بانی اطلاع دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز