مدیر کل اداره ورزش و جوانان چهارمحال وبختیاری:

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سامان منصوب شد

۱۳۹۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۵۸:۰۳
کد خبر: ۱۸۵۷۷۹
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سامان منصوب شد
جمشیدی قهرمان کشتی جهان وپیشکسوت این رشته به عنوان سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان سامان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از چهارمحال وبختیاری، در مراسمی با حضورعبدالرحمن قاسمی مدیرکل ورزش وجوانان استان، مسوولان محلی شهرسامان، هیات های ورزشی و جمعی از کارکنان اداره کل در محل نمایندگی ورزش وجوانان سامان برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات چندین ساله صفاعلی زمانی مسئول سابق این اداره، حکم سرپرستی بهروز جمشیدی به ایشان ابلاغ واز امروز کار این قهرمان ارزنده به عنوان نفر اول ورزش شهرستان سامان آغاز شد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان چهارمحال وبختیاری اظهار کرد: شهرستان سامان دارای پتانسیل بسیار بالایی و منابع موجود طبیعی همچون رودخانه خروشان زاینده رود برای ورزش های آبی و وجود آب وهوای مناسب در مورد بحث میزبانی مسابقات کشوری، اردوی تیم های ملی و همچنین توریسم ورزشی است.

سرپرست ورزش و جوانان شهرسامان ضمن ابراز خرسندی از اینکه در جمع جامعه ورزش این شهر است، اشاره کرد: با تمام توان در خدمت مردم این خطه خواهد بود و با برنامه ریزی و هدفگذاری درست تلاش خواهد کرد تا ورزش شهرستان سامان به جایگاه واقعی خود دست یابد.

قابل ذکر است؛ جمشیدی سال ها کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی بوده و مقام های متعدد زیادی در عرصه های بین المللی وجهانی و حتی حضور در دو دوره المپیک را برای کشور عزیزمان به ارمغان آورده است که آخرین آن کسب مدال طلای مسابقات پیشکسوتان جهان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز