مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

آغاز اجرای برنامه گروه‌های برتر تعزیه‌خوانی در شهرکرد

۱۳۸۹/۱۰/۲۶ - ۱۵:۵۷:۰۰
کد خبر: ۸۱۸۱
آغاز اجرای برنامه گروه‌های برتر تعزیه‌خوانی در شهرکرد
داریوش رضوانی گفت: اجرای برنامه گروه‌های برتر تعزیه‌خوانی چهارمحال و بختیاری از امروز در شهرکرد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار برنا در شهرکرد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان این خبر افزود: اجرای برنامه شبیه خوانی 10 گروه برتر از تعزیه‌خوانان برتر  این استان از امروز به مدت 10 روز در مجتمع فرهنگی هنر مهر شهرکرد برگزار می‌شود.

داریوش رضوانی گفت: در این مدت هر روز یک گروه به اجرای تعزیه می‌پردازد و در نهایت سه  گروه به عنوان گروه‌های برتر انتخاب می‌شوند.

وی با اشاره اینکه تعزیه‌خوانی در چهارمحال و بختیاری از جایگاه والایی برخوردار است و مردم این استان از این برنامه‌ها به خوبی استقبال می‌كنند، تصریح کرد: رعایت حقوق مردم، حفظ پوشش ظاهری و مسائل دینی و اعتقادی از جمله مهم‌ترین مسائلی است كه گروه‌های تعزیه‌خوانی استان باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری انقلاب اسلامی ایران را یك انقلاب عاشورایی دانست و گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران این افتخار را دارد كه ادامه دهنده راه امام و بزرگان دین اسلام است و داعیه‌ پرچمداری امام زمان (ع) را دارد.

وی خواستار بهره‌مندی از ایده، نظر و بررسی کارگاه‌های آسیب‌شناسی در این حوزه  شد و ادامه داد: داشتن هنر دینی قوی و با محتوا در حوزه تعزیه نیازمند دقت و به کارگیری ظرافت در اجرا است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز