از سوی استانداری زنجان

تجلیل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان به عنوان روابط عمومی برتر استان

۱۳۹۱/۰۹/۰۱ - ۱۷:۲۳:۵۷
کد خبر: ۱۰۷۲۲۶
تجلیل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان به عنوان روابط عمومی برتر استان
از سوی استانداری زنجان از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان به عنوان روابط عمومی برتر استان تجلیل شد.

به گزارش سرویس خبرگزاری برنا از زنجان، گردهمایی روابط عمومی‌های دستگاه‌های استان زنجان عصر دیروز سه‌شنبه با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان در سالن استانداری برگزار شد.

در این مراسم با اهداء لوح تقدیر از روابط عمومی‌های برتر استان تجلیل شد که در این بین روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان به عنوان روابط عمومی برتر سال 1390 برگزیده شد و روابط عمومی‌های شرکت توزیع برق و دانشگاه زنجان نیز بعد از اداره کل ورزش و جوانان استان جزو سه دستگاه برتر استان معرفی شدند.

متن لوح تقدیر اهدائی خطاب به روابط عمومی این اداره کل به شرح زیر است.

برادر ارجمند جناب آقای حمید حسنی

مدیر محترم روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان

بدون تردید خدمت به مردم شریف درنظام مقدس و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی که حاصل رشادت‌ها و خون‌بهای پاک ترین افراد مرز و بوم است افتخاری بس ارزشمند و غیرقابل توصیف و توفیقی برای ره پویان ارزش‌های اسلامی و انقلابی است.

پویایی و ایجاد بستر مناسب در هر ساختاری عاملی در ارتقاء ظرفیت‌های کارکردی است که موجب بالندگی در برنامه‌ها و تسهیل در تحقق آرمان‌های پیش رو است.

امروز نقش روابط عمومی در تصمیمات استراتژیک سازمانی نقش کلیدی داشته و نماد مدیریت علمی و حرفه‌ای در عصر ارتباطات نوین محسوب می‌شود.

بدین‌وسیله کسب عنوان روابط عمومی برتر استان را در سال 1390 را به حضرتعالی و همکاران محترمتان تبریک و از اقدامات شایسته شما تقدیر می‌شود.

امید است همواره در راستای اتکال به اهداف عالیه نظام در مسیر رهنمودهای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) ثابت قدم و در پرتو عنایات الهی موفق و پیروز باشید.

احمدی
معاون سیاسی و امنیتی و رییس شورای اطلاع‌رسانی استان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز