مدیر عامل شركت شهرك‌های صنعتی خراسان شمالی :

آبرسانی به شهرك صنعتی شماره ۳ بجنورد اجرایی شد

۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۱۷:۲۲:۰۲
کد خبر: ۲۶۰۶۰۱
آبرسانی به شهرك صنعتی شماره ۳ بجنورد اجرایی شد
مدیر عامل شركت شهرك‌های صنعتی خراسان شمالی گفت : آبرسانی به شهرك صنعتی شماره 3 بجنورد اجرایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان شمالی، محمد علی یوسفی اظهار کرد: برای اجرای آبرسانی به شهرك صنعتی شماره 3 بجنورد، دو كیلومتر خط انتقال آب، احداث پنج باب حوضچه تاسیسات، یك باب مخزن بتنی 200 مترمكعبی، برق رسانی و تجهیز چاه آب انجام شد.


وی بیان كرد: حدود یك كیلومتر شبكه توزیع آب و سه باب حوضچه تاسیسات نیز برای شبكه توزیع آب در این شهرك صنعتی اجرا شده است.

وی تامین و توسعه امکانات زیربنایی شهرک‌های صنعتی را از ماموریت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی دانست و گفت: با فراهم ساختن زیرساخت‌های صنعتی شهرك صنعتی سه بجنورد آماده واگذاری شد.

یوسفی افزود: با بهره برداری از شهرك صنعتی شماره 3 بجنورد ، صد در صد مصوبات دور اول سفر هیات دولت، اجرایی شد.

وی خاطر نشان کرد: امكانات اولیه زیربنایی این شهرك صنعتی برای153 هكتار از اراضی منطقه سیساب در 30 كیلومتری محور بجنورد – شیروان به طور كامل انجام شده و زون بندی‌های اولیه و پیش بینی های لازم جهت استقرار صنایع در كلیه فازهای صنعتی به اتمام رسیده است.

 مدیرعامل شركت شهرك های صنعتی خراسان شمالی همچنین عنوان کرد: احداث راه دسترسی به این شهرك صنعتی نیز انجام شده است.

محمدعلی یوسفی تاكید كرد: احداث شهرك صنعتی شماره 3 بجنورد به دلیل نزدیكی به پتروشیمی خراسان و سیمان بجنورد و قرارگرفتن در مسیر جاده اصلی بجنورد – مشهد، مزیت های بیشماری را برای سرمایه گذاران صنعتی مستقر در این شهرك صنعتی فراهم می سازد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز