همزمان با هفته دولت

۲۶۰ نفر در اسفراین صاحب شغل می‌شوند

۱۳۹۰/۰۶/۰۳ - ۱۸:۰۱:۰۳
کد خبر: ۷۲۸۱۵
۲۶۰ نفر در اسفراین صاحب شغل می‌شوند
فرماندار اسفراین از بهره برداری از 47طرح عمرانی و خدماتی در اسفراین در هفته دولت خبر داد و گفت: با راه اندازی این طرح‌ها برای 260 نفر ایجاد شغل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان‌شمالی، محمدزاده فرماندار اسفراین در جمع خبرنگاران از بهره برداری از 47طرح عمرانی و خدماتی در اسفراین در هفته دولت خبر داد.

فرماندار اسفراین گفت: برای اجرای این طرح ها اعتباری بالغ بر 95 میلیارد ریال هزینه شده است.

محمدزاده افزود: با راه اندازی این طرح ها برای 260 نفر به صورت مستقیم در بخش های صنعت، كشاورزی، فرهنگی و ورزشی اشتغال ایجاد خواهد شد.

وی خاطر نشان كرد: از طرح های قابل بهره برداری 10 طرح در حوزه صنعت و كشاورزی، 14 طرح درحوزه فرهنگی و ورزشی و 23 طرح در حوزه خدماتی با حضور استاندار و معاونان و مدیران كل استانی به بهره برداری خواهد رسید.

محمدزاده ادامه داد: همزمان با هفته دولت عملیات ساخت سه طرح نیز در حوزه خدماتی با اعتباری بالغ بر 10میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

فرماندار اسفراین همچنین از گازرسانی به پنج روستای این شهرستان خبرداد و افزود: شبكه جمع آوری فاضلاب شهری نیز با اعتباری بالغ بر 36 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرارخواهدگرفت.

وی همچنین از افتتاح دانشكده علوم پزشكی اسفراین از ابتدای سال تحصیلی آینده و پذیرش دانشجو دررشته پرستاری در این دانشكده خبرداد وگفت: تاكنون بیش از 22 میلیارد ریال از محل بودجه سال 90 برای این دانشكده هزینه شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز