رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور:

چارت سازمانی پزشکی قانونی پاسخگوی نیازها نیست

۱۳۹۱/۰۸/۰۱ - ۱۳:۲۲:۳۴
کد خبر: ۱۰۴۸۶۷
چارت سازمانی پزشکی قانونی پاسخگوی نیازها نیست
شورای مسئولان قضایی استان قزوین با حضور رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، احمد شجاعی رییس سازمان پزشکی قانونی کشور در نشست شورای مسوولان قضایی استان قزوین در خصوص چارت سازمانی پزشکی قانونی گفت: چارت سازمانی سازمان پزشکی قانونی کشور از 18 سال گذشته تاکنون تغییری نداشته که این چارت در حال حاضر پاسخگوی نیازها نیست.

وی افزود: به دنبال آن هستیم که کمبود نیروی سازمان را مرتفع نماییم، همچنین در مورد مزایای جذب افراد متخصص پیشنهاداتی صورت گرفته که خوشبختانه دولت اعتبار آن‌را تخصیص داده است.

شجاعی در ادامه گفت: در برخی استان‌های کشور با کمبود فضای اداری و آزمایشگاهی مواجه هستیم و نیاز است آزمایشگاه‌ها توسعه و استاندارد شوند.

شجاعی کمبود شدید فضای اداری را از مشکلات موجود در حوزه پزشکی قانونی کشور عنوان کرد و گفت: به همین منظور ساختمان‌های جدید در نقاط مختلف کشور احداث می‌شود که با اجرای طرح توسعه و تکمیل ساختمان‌های اداری 500 میلیارد ریال در سال جاری در کشور هزینه می‌شود.

شجاعی ضمن اشاره به شرایط اقتصادی تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط خاص اقتصادی کمبودهایی را شاهد هستیم، اما باید بتوانیم در این شرایط به فعالیت خود به نحو مطلوب ادامه دهیم چرا که در گذشته شرایط سخت تری را با موفقیت پشت سر گذاشته‌ایم.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز