حجت الاسلام آدینه در گفتگو با برنا:

امروز غزه نماد مظلومیت امت اسلام است

۱۳۹۳/۰۵/۰۳ - ۱۶:۱۲:۴۲
کد خبر: ۲۰۶۲۳۳
امروز غزه نماد مظلومیت امت اسلام است
معاون تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه های علمیه شیراز با اشاره به لزوم شركت همه آحاد مردم و نخبگان در روز جهانی قدس گفت: امروز غزه نماد مظلومیت امت اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ مهدی آدینه در گفت‌وگو با خبرنگار برنا درشیراز اظهار داشت: جنبش ملی مردمی علیه استكبار جهانی در روز قدس تبلور یافته و هرساله خود را در میان همه حماسه‌ها نشان می‌دهد كه این ابتكار از امام راحل (ره) و ادامه آن با رهنمودهای مقام معظم رهبری و خواست ملت شهید پرور ایران اسلامی به یادگار مانده و همچنان ادامه دارد.وی افزود: همه باید در راهپیمایی این روز شركت كنند و دیگران را نیز تشویق به شركت کنند ، زیرا این مساله جهانی است و كشورهای اسلامی باید از مردم مظلوم فلسطین حمایت كنند.

آدینه گفت: امروز بیش از35 سال از انقلاب می‌گذرد و كمتر كسی یافت می‌شود كه این خاطره را در ذهن نداشته باشد كه جمعه آخر ماه مبارك رمضان روز حماسه، وحدت، تعاون و كمك به مظلومان عالم است كه امروز نماد آشکار مظلومیت مردم ستم دیده فلسطین هستند.

معاون تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه های علمیه شیراز با اشاره به تجاوزات اخیر اسرائیل به غزه تاكید كرد: در سال جاری انتظار این است كه هماهنگی و همسویی از جانب مردم به ویژه از سوی نخبگان جهان اسلام به چشم دیده شود و همراه مردم در این حركت عظیم مردمی شركت كنند.

وی افزود: سال‌هاست كه مردم زجر كشیده فلسطین در برابر فجایع هولناك رژیم غاصب صهیونیستی قامت راست كرده‌اند و فریاد آزادی سر می‌دهند و اسرائیلی‌ها نیز همچنان به ظلم و ستم خود ادامه می‌دهند.

آدینه خاطرنشان كرد: سال‌هاست كه منادیان حقوق بشر قبح و عمق جنایات رژیم منحوس صهیونیستی را می بینند اما افسوس كه فریاد عدالت‌خواهی آنها در حنجره سكوت شان شكسته است و چشم‌هایشان در برابر جنگ‌های خون بار فلسطین به ویژه كشتار اخیر غزه كور شده است.

وی بیان داشت: ملت مسلمان و غیور ایران سال‌هاست كه هم‌ صدا با مبارزان فلسطین در روز قدس بر سر آرمان مقدس امام راحل كه آزادی فلسطین است مانده‌اند و امسال نیز بار دیگر هم‌قسم و هم‌پیمان با بنیانگذار كبیر انقلاب اسلامی و هم‌صدا با زنان و مردان فلسطینی مرگ بر ظلم و بی‌پروایی رژیم غاصب را فریاد خواهند زد.

آدینه در پایان ضمن دعوت از همه اقشار جامعه برای شركت در راهپیمایی روز قدس اظهار امیدواری کرد: مسلمانان جهان در این راهپیمایی شكوه دیگری از وحدت و یكپارچگی و حمایت بی‌دریغ خویش را از احقاق حقوق مظلومان فلسطینی و نفرت و انزجار خود را از جنایت‌های صهیونیست‌ها اعلام كنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز