مدیرکل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

حضور گسترده ورزشکاران و جوانان استان قم در راهپیمایی روز جهانی قدس

۱۳۹۳/۰۵/۰۳ - ۰۴:۵۳:۳۴
کد خبر: ۲۰۶۳۷۷
حضور گسترده ورزشکاران و جوانان استان قم در راهپیمایی روز جهانی قدس
مدیرکل ورزش و جوانان قم با تاکید بر حضور ورزشکاران و جوانان در راهپیمایی روز جهانی قدس، مشارکت در این راهپیمایی را نشان از پایبندی به اصول و ارزش‌های نظام و انقلاب دانست.
به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حسن عابدی در جلسه هماهنگی ویژه برنامه‌های جامعه ورزش و جوانان قم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس که در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان تشکیل شد تصریح کرد: روز قدس روز همدردی با مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین است.

وی ادامه داد: ارزش و اهمیت روز قدس را بارها در فرمایش‌های ارزشمند رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) شنیده‌ایم، روز قدس یک روز ملی در کشور ما است ما نیز به عنوان جامعه ورزش و جوانان وظیفه داریم در کنار سایر اقشار جامعه در راهپیمایی ضد صهیونیستی این روز شرکت کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس نشانگر این است که ملت ایران همچنان بر مواضع خود مستحکم بوده و به اصول و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پایبند است.

وی یادآور شد: ما به عنوان جامعه ورزش و جوانان استان قم قطعا در چنین صحنه‌هایی در کنار دیگر اقشار انقلابی و مردم شریف ایران اسلامی حضوری گسترده خواهیم داشت و ورزشکاران و جوانان عزیز هم‌استانی در روز جمعه پرشور و یک‌صدا از حقوق مردم مظلوم فلسطین دفاع خواهند کرد.

عابدی با بیان اینکه صد در صد در روز جمعه سوم مرداد ماه شاهد حضور باشکوهی از سوی ورزشکاران و جوانان قم در راهپیمایی روز جهانی قدس خواهیم بود، ابراز کرد: روسا،‌ نایب‌رئیسان و دبیران هیئت‌های ورزشی، قهرمانان و ورزشکاران، پیشکسوتان ورزش، اعضای تشکل‌ها و سمن‌‌های جوانان نیز در این مراسم حضور می‌یابند.

حرکت ورزشکاران و جوانان استان قم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس قرار است همچون سال‌های گذشته از مقابل مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به سمت بارگاه کریمه اهل‌بیت (س) برگزار خواهد شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز