معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در جمع جوانان و دانشجویان:

جوانان در روز قدس پاسخ صهیونیست‌ها را خواهند داد

۱۳۹۳/۰۵/۰۳ - ۰۵:۱۴:۴۹
کد خبر: ۲۰۶۳۸۲
جوانان در روز قدس پاسخ صهیونیست‌ها را خواهند داد
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: جوانان عزیزمان، در روز قدس چونان همیشه با حضور در راهپیمایی، حمایت همه جانبه خود را از ملت بزرگ فلسطین فریاد می كنند.
به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی بنایی معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم در مراسم ضیافت افطاری جوانان، دبیران فعال سازمان های مردم نهاد و فعالین دانشجویی، فرهنگی واجتماعی که در فرهنگسرای جوان قم  برگزار شد اظهار داشت: اگر بخواهیم نظام و انقلاب خود را بیمه کنیم باید به امور معنوی جوانان بیشتر توجه کنیم.

وی اظهار داشت: تمسک به قرآن و اهل بیت(ع) و برنامه ریزی جهت آشنایی عمیق جوانان با قرآن و اهل بیت تضمین کننده سلامت معنوی و دنیوی جوانان ما خواهد بود.

وی افزود: و قتی که در کشوری نیروی جوان بیدار باشد طبیعتاً امید به بیداری در کشور در همه عرصه ها قوت پیدا می کند در تمامی مراحل عمر آدمی هیچ مرحله ی مانند ایام جوانی نیست چرا که جوانان دارای پتانسیل ارزشمند و مجموعه ای از استعدادهای ذخیره شده اند و جوانان قمی از جمله جوانانی هستند که دارای خلاقیت و پتانسیل های بالایی هستند.

بنایی خاطر نشان کرد: ما به اندیشه ای نو و پویا وآرمان گرا و آینده نگر نیاز داریم واین اندیشه نو را در جوانان باید جستجو کرد، جوانانی که نشاط و شادابی و تحرک ایجاد می کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم با اشاره به شهادت بی گناهان در جریان یورش اخیر صهیونیست ها به نوار غزه اشاره كرد و یاد آور شد: امروز صدای جوانان ایران زمین، دل و خاطر غاصبین فلسطین را می لرزاند و امیدواریم روزی، در سایه حمایت همه آزادگان و مسلمانان جهان، سرزمین فلسطین از چنگ صهیونیست ها آزاد شود.

وی اظهار داشت: مردم مسلمان و انقلابی ایران اسلامی بویژه جوانان عزیز، در آخرین جمعه از ماه مبارك رمضان، چونان همیشه با حضور در راهپیمایی روز قدس، حمایت همه جانبه خود را از ملت بزرگ فلسطین فریاد می كنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز