صفار هرندی در قم:

۹دی روز رونمایی از افراد دورو بود

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۱۹:۰۲:۰۰
کد خبر: ۲۲۶۰
۹دی روز رونمایی از افراد دورو بود
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت نهم ابراز داشت: 9 دی به عنوان روز رونمایی از افراد دورو و نشان دادن چهره آنها بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمدحسین صفار هرندی امروز در همایش بررسی فتنه 88 و حماسه 9 دی‌ماه در قم گفت: نهم دی ماه دارای ویژگی‌های بسیاری بود و 9 دی 88 مثل 22 بهمن 57 به عنوان نقطه عطف در تاریخ ایران به شمار می‌آید.

وی ابراز داشت: 9 دی به عنوان روز انفجار غیرت دینی و انقلابی مردم ایران بود و مردم در این روز غیرت خود را به نمایش گذاشتند.

صفارهرندی تصریح كرد: بعد از انتخابات ریاست جمهوری موسوی و كروبی می‌خواستند در قاب تصویر باشند و از این رو در مراسم عزاداری ایام فاطمیه بیت رهبری هم شركت كردند.

مشاور فرمانده كل سپاه پاسداران افزود: این افراد كه مشروعیت خود را از طریق تقرب به امام و رهبری به دست آورده‌اند اما متاسفانه این سرمایه را به كف خیابان‌ها آورده و این چنین فاجعه را ایجاد كردند.

وی اذعان داشت: دروغگویی‌های اصحاب فتنه و تزویرهای آنها از جمله عوامل تحریك حماسه 9 دی بود و مردم در این روز تابلو تزویر را كنار زده و آن را رونمایی كردند.

9 دی روز رونمایی از دورویان بود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت نهم ابراز داشت: 9 دی به عنوان روز رونمایی از دورویان و نشان دادن چهره آنها بود.

صفارهرندی با اشاره به موضوع عاشورای سال گذشته و اهانت به مقدسات دینی ادامه داد: این عاشورا به عنوان فاجعه ملی بود و تهمتی بود كه توسط 9 دی پاك شد.

وی تصریح كرد: كسانی كه فتنه 88 را طراحی كردند به دنبال انقلاب مخملی بودند و نظام و ولایت فقیه را در دستور كار قرار داده بودند.

وی با اشاره به ریزش طرفداران فتنه‌گران گفت: فتنه‌گران طراحی‌های بسیاری داشتند اما پس از سخنان رهبر فرزانه انقلاب روز به روز از تعداد طرفداران آنها كاسته و خوارتر شدند.

صفارهرندی تاكید كرد: آنها برنامه‌های خود را بسیار زیاد اجرایی كردند و در روز قدس و حتی 16 آذر نیز دست به اقداماتی زدند كه موفق نشدند.

فتنه‌گران خود را در آیینه مردم مرده دیدند

مشاور فرمانده كل سپاه پاسداران تصریح كرد: فتنه‌گران و اصحاب فتنه خود را در آینه آن روز مردم مرده دیدند.

صفارهرندی تاكید كرد: 9 دی به عنوان یوم‌الله است و حماسه‌ای است كه مردم آن را خلق كردند و به عنوان روز شورش علیه اشرافیت سران فتنه بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز