استاندار کرمانشاه:

زمینه برای نقش‌آفرینی در بخش درمان مهیاست

۱۳۹۳/۱۱/۲۶ - ۱۳:۳۵:۳۷
کد خبر: ۲۶۲۵۶۷
زمینه برای نقش‌آفرینی در بخش درمان مهیاست
بهبود وضعیت بهداشت و سلامت جامعه، کاهش هزینه‌های مردم و بهبود کیفیت ارائه خدمات درمانی از اولویت‌های دولت تدبیر و امید در بخش درمان است که با جدیت آن را پیگیری می‌کند.

استاندار کرمانشاه گفت: مدیریت ارشد استان علاقه‌مند به نقش آفرینی بیشتر مجموعه‌های خصوصی توانمند در بخش درمان است و در این زمینه آمادگی انجام حمایت‌های لازم را دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه،  ابراهیم رضایی‌بابادی که روز گذشته در بازدید از بیمارستان بیستون و در جمع مدیران این بیمارستان اظهارداشت: بهبود وضعیت بهداشت و سلامت جامعه، کاهش هزینه‌های مردم و همچنین بهبود کیفیت ارائه خدمات درمانی از اولویت‌های دولت تدبیر و امید در بخش درمان است که با جدیت آن را پیگیری می‌کند.

وی در افزود: خوشبختانه این بیمارستان با برخورداری از تجهیزات و امکانات پزشکی پیشرفته و کادر درمانی مجرب می‌تواند در تحقق این اهداف و برنامه‌ها در سطح استان کمک کند. مدیریت استان نیز آمادگی همکاری در زمینه توسعه بیشتر بیمارستان و تلاش برای دریافت مجوزهای لازم برای خرید تجهیزات پیشرفته جدید را دارد.

دکتر فتاح فرخی مدیر عامل بیمارستان بیستون نیز به تشریح توانمندی‌های این مجموعه درمانی پرداخت و گفت: بیمارستان 215 تخت‌خوابی  بیستون دارای 14 بخش تخصصی مختلف است که مطابق استاندارهای روز دنیا اداره می‌شود و دارای اتاق‌های بستری و اتاق عمل‌های استاندارد، تجهیزات پزشکی پیشرفته و همچنین فضای سبز استاندارد است.

وی افزود: این بیمارستان با توجه به امکانات گسترده و پیشرفته آن زمینه فعالیت و ماندگاری بسیاری از پزشکان مجرب کرمانشاهی را در زادگاهشان فراهم کرده است.

فرخی از آمادگی کامل این بیمارستان برای نقش آفرینی بیشتر در عرصه درمان خبر داد و گفت: مدیریت بیمارستان با جدیت به دنبال توسعه هرچه بیشتر بخش‌های مختلف درمانی و همچنین خرید تجهیزات پیشرفته پزشکی است و در این راه نیازمند حمایت ویژه مسئولین ارشد استان می‌باشد.

گفتنی است که افتتاح دستگاه سی‌تی‌اسکن مولتی اسلایس توسط استاندار از جمله برنامه‌های صورت گرفته در این بازدید بود. هزینه خرید این دستگاه و وسایل جانبی آن سه میلیارد تومان بوده که توانایی انجام سی‌تی‌اسکن از تمامی اندام‌های داخلی بدن جز قلب را دارد.

مهندس رضایی در ادامه از بخش‌های مختلف بیمارستان بیستون بازدید به عمل آورد و از نزدیک فعالیت‌های درمانی این مجموعه را بررسی کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز