سالگرد معلم فداکار شفتی باحضور وزیرآموزش و پرورش برگزار شد

۱۳۹۳/۰۵/۱۲ - ۱۵:۴۶:۱۳
کد خبر: ۲۰۸۱۹۶
سالگرد معلم فداکار شفتی باحضور وزیرآموزش و پرورش برگزار شد
مراسم دومین سالگرد مرحوم حسن امیدزاده معلم فداکار شفتی باحضور وزیر آموزش و پرورش در زادگاه وی در روستای بیجارسر شفت برگزار شد .

به گزارش خبر گزاری برنا در گیلان،دکتر فانی بر سرمزار این معلم فقید حاضر و نسبت به مقام شامخ وی ادای احترام کرد.

وی به ایثارگری این معلم فداکار اشاره کرد و افزود:مرحوم امیدزاده کاری فراتر از وظیفه معلمی خود انجام داد و با نثار جان خود نشان داد که معلمی شغل انبیاست .

وزیر آموزش و پرورش معلمان را الگویی مناسب برای دانش آموزان دانست و افزود:رفتار، کردار وحتی نوع پوشش معلمان هم می تواند درشکل گیری شخصیت دانش آموزان تاثیرگذار باشد.

وزیر آموزش و پرورش از برگزاری نخستین جشنواره ایثارگری فراتر از ملی همزمان با میلاد نبی مکرم اسلام خبرداد و افزود:این جشنواره فرصت مناسبی است تا از مقام چنین معلمان ایثارگری قدردانی شود.

عاشوری نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی هم با توجه به گردشگرپذیر بودن شهرستان شفت ازوزیر خواست تا یک واحد اقامتی به نام مرحوم امیدزاده در این شهرستان راه اندازی شود که نام وی برای همیشه در اذهان ماندگار گردد.

مرحوم امیدزاده در سانحه آتش سوزی مدرسه بیجارسر شفت در بهمن ماه سال 76 پس از نجات جان دانش آموزان در آتش سوخت . وی پس از 15 سال تحمل درد و رنج ناشی از سوختگی 28تیر ماه 91 در سن 58 سالگی به دیدار حق شتافت .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز