بازدید مدیركل ورزش و جوانان و نماینده پل‌دختر از پروژه‌های ورزشی این شهرستان

۱۳۹۲/۰۲/۱۳ - ۰۳:۵۴:۰۶
کد خبر: ۱۲۰۰۹۲
بازدید مدیركل ورزش و جوانان و نماینده پل‌دختر از پروژه‌های ورزشی این شهرستان
سالن ورزشی بانوان و خانه کشتی پلدختر هر چه زودتر تکمیل شود و مراسم افتتاح آن تا یك ماه آینده به انجام رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، مدیر كل ورزش و جوانان لرستان ضمن بازدید از اماکن ورزشی شهرستان پل‌دختر و معمولان و پی‌گیری مشکلات مربوط، جلسه‌ای در راستای توسعه ورزش این شهرستان‌ها با علی‌اكبر کائیدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و امیدعلی کائیدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پل‌دختر برگزار كرد.

مدیر كل ورزش و جوانان لرستان در خصوص مهم‌ترین مصوبات این جلسه اظهار داشت: سالن ورزشی بانوان و خانه کشتی این شهرستان هر چه زودتر تکمیل شود و مراسم افتتاح آن تا یك ماه آینده به انجام رسد.

رضا محمدی‌اصل افزود: اعتبار بازسازی زمین چمن مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پل‌دختر تامین و تجهیزات مربوط تهیه می‌شود و نورافکن‌های این ورزشگاه بازسازی و تنظیم خواهند شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان پلدختر تزریق قطره‎چکانی اعتبار را مهم‎ترین عامل عدم پیشرفت فیزیکی و بهره‎برداری از استخر این شهرستان پس از 5 سال می‎داند.

کاییدی، پیشرفت فیزیکی استخر را 12 درصد اعلام کرد و ادامه داد: مهم‌ترین مشکل این پروژه، اعتبار است، با اختصاص مبلغ 70 تا 80 میلیون اعتبار آن هم سالانه هیچ پیمانکاری برای استخر پلدختر پای کار نیست.

رئیس اداره ورزش و جوانان پلدختر در ادامه با بیان این‎که نقشه‎های طراحی شده این استخر فاقد اصول استاندارد است، اظهار کرد: متأسفانه یک‎سال است پروژه تعطیل بوده و در مرحله فنداسیون باقی مانده است.

در حالی‎که استخر شهرستان نیازمند 30 تا 40 میلیارد ریال است، اعتبار تزریقی به آن قطره‎چکانی بوده و این موضوع پیشرفت آن را کند کرده است.

وی با قدردانی از تلاش‎های استاندار و معاون برنامه‎ریزی استانداری لرستان، خواستار توجه ویژه مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان به ورزش پلدختر شد و افزود: سابقه احداث اداره تربیت بدنی در شهرستان 50 سال بوده و با جمعیتی 80 هزار نفری زیبنده نیست از استخر بی‎بهره باشند.

کاییدی گفت: مکاتبات و پیگیری‎های زیادی را حتی با وزارت ورزش برای استخر انجام داده‎ام ولی تاکنون بی‎نتیجه بوده است.

وی یادآور شد: در حال حاضر جوانان شهرستان مجبورند برای شنا یا به شهرستان‎های اطراف و یا تالاب‎ها بروند که این موضوع نیز بارها و بارها با اتفاقات ناگوار همراه بوده و جان بسیاری از جوانان شهرستان را گرفته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدختر در پایان گفت: امیدواریم با توجه به جدیت دولت در رفع مشکلات مناطق محروم و نیاز شدید به فضاهای جدید ورزشی، بودجه‎ای جدید به استخر شهرستان پلدختر اختصاص یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز