مدیر عملیات سپاه ناحیه قائمشهر:

رزمایش الی بیت المقدس در قائمشهر برگزار خواهد شد

۱۳۹۲/۰۸/۲۷ - ۱۷:۰۹:۲۸
کد خبر: ۱۴۸۶۶۶
رزمایش الی بیت المقدس در قائمشهر برگزار خواهد شد
رزمایش الی بیت المقدس روزهای پایانی هفته بسیج به همت عملیات سپاه ناحیه قائمشهر در این شهرستان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی سپاه كربلا استان مازندران، مدیر عملیات سپاه ناحیه قائمشهر در این رابطه گفت: رزمایش الی بیت المقدس در قالب پدافند غیر عامل، دفاع از کوی و برزن، امداد و نجات و مقابله با ناآرامی ها به اجرا در خواهد آمد.

سرهنگ پاسدار علی احسانی هدف از اجرای این رزمایش را ارتقاء سطح آمادگی رزم، به روز نگه داشتن و حفظ انسجام عناصر بسیج به‌ویژه گردان های مختلف سازماندهی شده پایگاه محور و حوزه محور، افزایش دانش و مهارت های تخصصی گردان های حاضر در رزمایش، ایجاد وحدت و همدلی، شناخت بیشتر اعضای گردان های مختلف با یکدیگر، تمرین فراخوانی یگانی و انجام فعالیت های جمعی بیان کرد.

وی در ادامه افزود: اجرای این برنامه بر مبنای ابلاغ سازمان محترم بسیج مستضعفین و به تدبیر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) مبنی بر تقویت بعد نظامی بسیج می باشد که برنامه های آموزش انفرادی و آموزش یگانی و رزمایش‌های دفاعی، امنیتی و امدادی از جمله آن به شمار می آید.

مدیر عملیات سپاه ناحیه قائمشهر اظهار کرد: اجرای این رزمایش با حضور3 گردان که 2 گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر استکه به مدت 48 ساعت اجرا خواهد شد.

وی در پایان برگزاری کوهپیمایی، برنامه های مذهبی و معنوی، کلاس های بصیرتی و سیاسی، ورزش دسته جمعی، راهپیمایی تاکتیکی شبانه و... را از برنامه های پیش بینی شده در این رزمایش نام برد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز