معاون اول رییس جمهور:

تلاش دولت عمران و آبادانی روستاها است

۱۳۹۱/۱۲/۱۵ - ۱۷:۱۲:۴۲
کد خبر: ۱۱۵۳۶۴
تلاش دولت عمران و آبادانی روستاها است
محمد رضا رحیمی در مراسم افتتاح پل حسنلنگی و راه‌های طرفین اظهار داشت: با احداث پل حسنلنگی محور میناب – بندرعباس نیز در این نقطه به بزرگراه تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار برنا از هرمزگان، محمد رضا رحیمی در مراسم افتتاح پل حسنلنگی و راه‌های طرفین اظهار داشت: با احداث پل حسنلنگی محور میناب – بندرعباس نیز در این نقطه به بزرگراه تبدیل می‌شود.

معاون اول رییس جمهور ابراز داشت: احداث پل حسنلنگی، روان شدن ترافیک، ارتقای ایمنی و تسهیل در عبور و مرور را به همراه دارد ضمن اینکه پل مذکور سهم به‌سزایی در کاهش تصادفات رودرو را خواهد داشت.

وی با بیان اینکه امیدواریم مردم هرمزگان از این پروژه بهره لازم را ببرند، تصریح کرد: عزم دولت بر این است که در تمام بخش‌ها به ویژه بخش‌هایی که کمتر از عمران و آبادانی برخوردارند، حاکم کند.

گفتنی است؛ پل بزرگ حسنلنگی با ده دهانه سی متری و چهارصد متر راه‌های طرفین با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال با سازه بتونی و بهره گیری از تکنولوژی تیرهای بتونی پیش سخته، پیش تنیده و پس کشیده افتتاح شد.

همچنین همزمان به صورت نمادین 120 کیلومتر از راه‌های روستایی هرمزگان با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز