حضور پرقدرت تیم الوند همدان در لیگ تیرانداری با کمان

۱۳۹۱/۱۰/۱۹ - ۱۷:۱۹:۰۷
کد خبر: ۱۱۰۸۶۶
حضور پرقدرت تیم الوند همدان در لیگ تیرانداری با کمان
ساسا رضوی مشعوف گفت : تیم الوند همدان در لیگ تیرانداری با کمان حضوری پرقدرت خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، دبیر هیات تیر و کمان استان با اعلام این مطلب افزود: لیگ داخل سالن تیراندازی با کمان با حضور 10 تیم از استان‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این لیگ تیم‌های آژانس تعطیلات ارام، ماهان، ذوب آهن و عتیق از اصفهان، ناجا و مقاوت از تهران، خراسان، علوم پزشکی گیلان، بافق یزد و الوند همدان در ریکرو مردان به مدت 2 ماه به میزبانی استان‌های مختلف با هم به رقابت می‌پردازند.

ساسا رضوی مشعوف اظهار داشت: این برای نخستین بار است که تیمی از همدان در رقابت‌های لیگ برتر حاضر می‌شود و امیدواریم با حمایت مسوولان و کمک حامیان مالی بتوانیم نتایج خوبی را به‌دست آوریم.

وی ادامه داد: تاکنون موفق به جذب اسپانسر خاصی نشده‌ایم و امیدواریم مسوولان تیم الوند با توجه به همنامی هر دو تیم تیم تیرانداری با کمان استان را نیز تحت حمایت خود قرار دهند.
 
دبیر هیات تیر و کمان استان گفت: در هفته اول و دوم این رقابت‌ها که 29 دی ماه به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود تیم الوند به ترتیب به مصاف ناجا و علوم پزشکی خواهد رفت.
 
وی ادامه داد: 27 بهمن ماه نیز همدان میزبان هفته ششم این رقابت‌ها در سالن انقلاب همدان خواهد بود.
 
رضوی مشعوف در پایان اظهار داشت: تیم الوند به دنبال حضور در رقابت‌های ریکرو بانوان و کامپوند آقایان نیز هست که برنامه این مسابقات نیز به زودی اعلام خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز