تودیع و معارفه مدیرعامل پاس همدان برگزار شد

۱۳۹۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۵۷:۰۳
کد خبر: ۱۸۵۹۴۳
تودیع و معارفه مدیرعامل پاس همدان برگزار شد
با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل پاس همدان برگزار شد و بهرام یدی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، صبح امروز مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل تیم پاس همدان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و معاونان ایشان و اعضای هیات فوتبال استان و کارکنان پاس در دفتر این باشگاه برگزار شد و مهندس بهرام یدی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه معرفی شد.

در این نشست مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: در جلسه هایی كه در هفته جاری داشتیم گزینه های متعددی را برای مدیرعاملی در نظر داشتیم و سرانجام پس از تحقیق و اعلام برنامه از سوی گزینه ها، بهرام یدی که از پیشکسوتان فوتبال استان و از افراد آشنا به مدیریت در لیگ است را به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه معرفی كردیم.

وی ادامه داد: وقتی صحبت از جابه جایی و تغییرات مدیریتی در باشگاه پاس همدان شد، برخی گمانه زنی های خود را آغاز کردند اما با هیچ گزینه ای برای تصدی این سمت مذاکره نکردیم.

سید عبدی افتخاری گفت: رمضانی نیز در پنج سال گذشته خدمات ارزنده ای به فوتبال استان داشته اند و انتظار داریم از این پس نیز به عنوان یک پاسی و شهروند همدانی به این تیم کمک کنند.

وی افزود: امروز باید همگی قدرتمندانه از مدیرعامل این تیم حمایت کنیم و هیات مدیره نیز برای موفقیت مهندس یدی و تیم پاس از چیز تلاشی فروگذار نخواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: تغییر و تحول در فوتبال و عرصه مدیریتی یك امر طبیعی است و درر همه جای دنیا تغییر و تحولاتی را در مدیریت شاهد هستیم و این امر در پاس همدان مستثنی نیست و امیدواریم این تیم ریشه دار و قدیمی به موقعیت قبلی خود بازگردد.

یدی نیز در این مراسم گفت: امیدوارم بتوانم ادامه دهنده فعالیت های مثبتی در تیم پاس همدان باشم و تیم را به شرایط عادی خود بازگردانم.

وی ادامه داد: هدف ما در لیگ امسال طبق قولی که به استاندار همدان داده ایم صعود به لیگ برتر است و باید برای رسیدن به این خواسته تلاشمان را دوچندان کنیم.

مالک باشگاه الوند در مورد وضعیت این تیم نیز افزود: هنوز برنامه خاصی برای این تیم نداریم و در صورت امکان قصد داریم این تیم را به شهرداری همدان واگذار کنیم.

مدیرعامل سابق پاس نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: در این مدتی که در پاس فعالیت کردم با بیشتر طلبکارانی که از پاس طلب داشتند تسویه حساب کردم.

وی تاکید کرد: سال گذشته علارغم سختی هایی که بود تیم را به پلی آف رساندم اما مقابل ذوب آهن آن هم بنا به دلایلی ناکام ماندیم.

رمضانی ادامه داد: در ابتدا این فصل اوضاع پاس خوب نبود و شاید اگر حمایت های  استاندار همدان و افتخاری مدیرکل ورزش و جوانان استان نبود این تیم در نیم فصل دوم منحل شده بود.

وی افزود: برای خانواده ورزش همدان آرزوی موفقیت می کنم و از زحمات نیکبخت و افتخاری نیز نهایت تشکر را دارم زیرا افتخاری همیشه حامی پاس بوده و هست.

در پایان این مراسم طی حکمی از سوی محمدناصر نیکبخت استاندار همدان و رئیس هیئت مدیره پاس همدان و با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان ضمن تقدیر از زحمات عبدالحمید رمضانی مدیرعامل سابق پاس همدان، بهرام یدی به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه پاس همدان معرفی شد.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز