پیریایی در شهرستان فامنین:

اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها، عدالت را گسترش می‌دهد

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۱۹:۰۳:۰۰
کد خبر: ۲۰۴۱
اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها، عدالت را گسترش می‌دهد
استاندار همدان گفت: اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها، باعث ایجاد عدالت می‌شود و این عدالت گستری در تمام حوزه های فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی قابل تعمیم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، کرم رضا پیریایی استاندار همدان در ادامه سفر به شهرستان فامنین و با حضور در همایش تجلیل از مفاخر و ورزشکاران این شهرستان، ضمن تقدیر از تشریک مساعی و همدلی بین مسوولان شهرستان فامنین، گفت: تعامل و همدلی بین مدیران، مسوولان و روحانیت معظم در شهرستان فامنین، فرصت خوبی است تا با حمایت از خلاقیت ها و ابتکارات در عرصه های مختلف، شور و نشاط ایجاد شود و دامنه توفیقات را بیشتر کند.

وی با اشاره به دیدگاه رهبر فرزانه انقلاب درباره ورزش گفت: ورزش فضای نشاط، شور و شعور است و همان طور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند امر به ورزش، امر به معروف است.

پیریایی حضور در شهرستان ها را پر خیر و برکت دانست و خاطر نشان کرد: از خیرات و برکات سفرهای شهرستانی برگزاری مراسم تجلیل از ورزش و ورزشکاران است که امیدواریم در ادامه و دور بعدی این سفرهای شهرستانی از هنرمندان و فرهیختگان شهرستان ها در ادوار مختلف نیز تجلیل شود و زمینه معرفی و تقدیر افراد دانا و توانا و نشاط دهندگان به جامعه فراهم شود.

وی افزود: به دنبال فضایی هستیم که به توسعه بیشتر استان و شهرستان ها کمک کند تا نمایندگان استان در مجلس با وحدت و همبستگی و مدیران استان همدان با تلاش های شبانه روزی، شرایط توسعه و پیشرفت را فراهم کنند و دستیابی به جامعه پر نشاط را رقم بزنیم.

استاندار همدان در ادامه به سخنان رییس جمهوری در دور سوم سفر هیات دولت به استان اشاره کرد و ابراز داشت: همان طور که رییس جمهور در همدان گفت استان همدان می تواند در اجرای طرح الگوی ایرانی – اسلامی در کشور نمونه و پیشتاز باشد.

وی اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها را بر پایه عدالت و عدالت گستری برشمرد و افزود: طرح هدفمند کردن یارانه ها زمینه عدالت را در جامعه ایجاد می کند و این عدالت در تمام حوزه ها اعم از ورزش و بخش های فرهنگی، اجتماعی و هنری نیز تجلی پیدا می کند و باعث انگیزه و رشد و شکوفایی جامعه می شود.

پیریایی گفت: از موضوعات مهمی که ما در ورزش به آن نیازمندیم جان سالم، روح سالم و جامعه سالم است.

استاندار همدان گفت: معتقدیم که هر چه فرهیختگان و سرآمدان را تجلیل کنیم، موجب رشد و تعالی جامعه خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز