در دانشگاه آزاد همدان:

مسابقات فوتسال دانشجویی منطقه ۵ كشور آغاز شد

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۲۰:۰۶:۰۰
کد خبر: ۲۰۹۶
مسابقات فوتسال دانشجویی منطقه ۵ كشور آغاز شد
هشتمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی دانشجویان منطقه 5 دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد همدان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، در این دوره از مسابقات 16تیم در قالب 4گروه چهار تیمی از واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی منطقه 5حضور دارند.

در گروه اول این مسابقات دانشگاه‌های ساوه، بروجرد،الیگودرزو خمین در گروه دوم اراک، زرندیه، محلات و خرم آباد در گروه سوم همدان (میزبان)، دورود، جاسب و فراهان ودر گروه چهارم نراق، تویسرکان، ملایرو آشتیان برای راهیابی به مرحله بعدی به مصاف هم می روند.

دیروز در دور اول این مسابقات نتایج زیر به‌دست آمده از گروه اول تیم ساوه با نتیجه 3بر 2بر بروجرد غلبه کرد و خمین با نتیجه 5بر 2الیگودرز را شکست داد، در گروه دوم اراک با نتیجه قاطع 6بر صفر تیم زرندیه را درهم کوبید و محلات با نتیجه چهار بر صفر به خرم آباد باخت، در گروه سوم همدان میزبان با نتیجه امید بخش 5 بر یک تیم دورود را مغلوب ساخت و بازی جاسب و فراهان با نتیجه 2بر 5 به نفع فراهان به پایان رسید و سرانجام در گروه چهار تویسرکان توانست نراق را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد و آشتیان تیم ملایر را با حساب 5 بر 2 از پیش روی بردارد.

بر اساس این گزارش این مسابقات در دور اول به صورت گروهی برگزار می گرددو از هر گروه 2 تیم به مرحله بعد صعود خواهد کرد.و امروز مسابقات دور دوم از مرحله گروهی آغاز گردیده است.

گفتنی است این مسابقات از دوشنبه 6 دیماه در سالن ورزشی امام علی (ع) آغاز گردیده و تا جمعه 10 دی ماه ادامه خواهد داشت وتیم قهرمان این دوره از مسابقات به عنوان نماینده منطقه 5 به مسابقات کشوری فوتسال دانشجویی اعزام خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز