شورای اطلاع رسانی استان یزد:

مردم یزد در راهپیمایی روز جمعه همچون گذشته حضوری پرشور دارند

۱۳۸۹/۱۱/۲۸ - ۱۷:۳۴:۰۰
کد خبر: ۲۰۰۴۴
مردم یزد در راهپیمایی روز جمعه همچون گذشته حضوری پرشور دارند
شوراهای اطلاع رسانی و هماهنگی روابط عمومی استان یزد طی بیانیه‌ای از مردم شریف استان یزد برای شرکت در راهپیمایی روز جمعه در محکومیت حرکات منزجر کننده فتنه‌گران، دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، شوراهای اطلاع رسانی و هماهنگی روابط عمومی استان یزد در بیانیه ای از مردم استان یزد برای شرکت در راهپیمایی روز جمعه دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: اغتشاش و فتنه گری دشمنان اسلام و انقلاب در 25 بهمن ماه كه موجب رنجش خاطر و تأثر هر انسان با بصیرت و آزادیخواهی می شود، خشم و انزجار شدید ملت رشید، شریف و عاشورایی ایران را به همراه داشت.

حركت تعدادی فتنه گر و منافق که همصدا و همسو با دشمنان قسم خورده ملت مسلمان و شهیدپرور میهن عزیز اسلامی، به هتاكی و حرمت شكنی ستون خیمه انقلاب که همان اصل مترقی ولایت فقیه است، پرداختند، اقدامی مشمئز کننده و ساختار شکن است که از سوی هیچ انسان آزاده و شریفی تحمل نخواهد شد.

در شرایطی كه قیام مردمی ملت مصر و سایر كشورهای اسلامی بار دیگر صحنه‌های پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را در ذهن ها تداعی می کند، آمریكای جنایتکار و ایادی استکبار جهانی با تحریك فتنه‌گران درصدد هستند افكار جهانیان را از قیام ملت‌های اسلامی منحرف و هراس خود را از این موج و خیزش عظیم استکبار ستیزی مردم بلاد اسلامی به تبعیت از انقلاب مردم ایران پنهان کنند ولی می بینیم سران فتنه با حركات مشمئزکننده خود و سرسپردگی در برابر دنیای كفر و نفاق، قصد بازگشت به آغوش ملت شریف و ولایتمدار را ندارند و بی تردید مردم غیور ایران اسلامی نیز بیش از این، خیانت‌های آنان را تحمل نخواهند کرد.

اما دشمنان و منافقان کوردل بدانند نظام مقدس جمهوری اسلامی، نظامی الهی، قدسی و ملکوتی است که رهبری آن را ولی فقیه و نایب بر حق امام زمان(عج) بر عهده دارد که به رغم همه توطئه های دشمنان بیرونی و داخلی و فتنه گران، همانگونه که در طول سی و دو سال گذشته مردم با اطاعت از ولی فقیه در صحنه های مختلف، حضوری فعال و مسئولانه داشته اند، همچنان مسیر خود را پر صلابت ادامه خواهند داد.

مردم همواره با هوشیاری و بصیرت در صحنه مقابله با جنگ نرم، مجری فرامین و پشتیبان رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی(مدظله العالی) هستند و در روز جمعه نیز در راهپیمایی سراسری، این مهم را اثبات خواهند کرد.

شوراهای اطلاع رسانی و هماهنگی روابط عمومی های استان یزد، نیز به سهم خود ضمن درخواست از مسئولان دستگاه های امنیتی و قضایی برای برخورد قاطع و بدون اغماض با عاملان و مسببان اصلی این اقدامات هنجار شکنانه، از مردم مسلمان و دلاور دیار دارالعباده و دار العلم یزد دعوت می نماید همگام با همه ملت شهیدپرور ایران اسلامی ضمن شرکت در راهپیمایی روز جمعه ،ضمن محکومیت حوادث تلخ و منزجر کننده اخیر، بار دیگر با آرمان های بلند امام راحل عظیم الشان(ره) تجدید میثاق کرده و وفاداری خود را نسبت به ولایت فقیه و پیروی منویات رهبر فرزانه انقلاب(مدظله العالی) اعلام کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز