استاندار یزد:

فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورا است

۱۳۹۰/۰۳/۱۸ - ۱۸:۱۹:۰۰
کد خبر: ۵۵۱۲۶
فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورا است
محمدرضا فلاح زاده با اشاره به اینكه تمام خوبی‌های عالم در دوران دفاع مقدس رقم خورد، فرهنگ هشت سال دفاع مقدس را برگرفته از فرهنگ عاشورا دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمدرضا فلاح زاده، استاندار یزد در نشست اعضای شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان افزود: تعلیم و تربیت، جهاد و شهادت، ایثار و نثار و فعالیت در عرصه های گوناگون خدمت رسانی به ویژه عرصه های سازندگی در دوران دفاع مقدس بر گرفته از فرهنگ عاشور است كه تمام خوبی های دنیا در آن شكل گرفته است.

محمدرضا فلاح زاده بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق رسانه ملی تاكید کرد و تهیه و تولید برنامه های گوناگون و موثر در این مركز را خواستار شد.

وی با اشاره به اهمیت شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان به منظور برنامه ریزی دقیق در راستای انتقال این فرهنگ به نسل جدید و آینده بر حضور شخص مدیران کل و رؤسای ادارات عضو این شورا به صورت مستمر در جلسات تاکید کرد و افزود: دستگاه های عضو باید حداقل یک برنامه کاربردی مرتبط با حوزه فعالیت خود در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به دبیرخانه این شورا ارسال نمایند.

استاندار یزد در پایان تصریح كرد: مدیران دستگاه ها با پیگیری و نظارت بر انجام امور مربوط به این شورا در ادارات خود گزارشی از روند اجرای برنامه ها را به دبیرخانه شورا ارسال نمایند.

وی بر حضور باشكوه در مراسمات گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه یادواره ها و سركشی از خانواده های معظم شهیدان والامقام تاكید كرد.

گفتنی است در این نشست اعضا به بیان دیدگاه ها و نكته نظرات خود پرداخته و در پایان تصمیمات لازم اتخاذ شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز