برگزاری مسابقه کتابخوانی «یاس کبود» در قشم

۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۸:۵۵:۳۸
کد خبر: ۱۱۲۲۰۳۴
برگزاری مسابقه کتابخوانی «یاس کبود» در قشم
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از برگزاری مسابقه کتابخوانی «یاس کبود» به مناسبت گرامیداشت ایام فاطمیه خبر داد.

به گزارش برنا، علیرضاکمساری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم با بیان این خبر، اظهار کرد: این مسابقه کتابخوانی با هدف ارتقای سطح آگاهی شهروندان و ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی بیشتر با اصول حاکم بر سیره حضرت فاطمه زهرا (س)، ترویج سبک زندگی اسلامی و تعمیق شناخت از فرازهای زندگی پربار آن حضرت برگزار می شود.

وی ادامه داد: این رویداد فرهنگی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حمایت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم انجام خواهد شد و در پایان به سه نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم؛ متقاضیان جهت شرکت در مسابقه کتابخوانی «یاس کبود» می توانند با مطالعه کتاب آموزه های فاطمی تالیف حجت الاسلام والمسلمین دکتر ناصر رفیعی و فایل موجود درباره این مسابقه آمادگی پاسخگویی به سوالات را کسب کنند.

علاقه مندان به شرکت در این رویداد فرهنگی می توانند پاسخ سوالات تا تاریخ 30 دی ماه سال جاری به شماره 09301502044 از طریق واتساپ ارسال کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز