هوشنگ مرادی کرمانی با معرفی کتاب ناز بالش در طرح پویش مجازی کتابخوان شرکت کرد

۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۰:۴۱:۵۷
کد خبر: ۳۹۲۷۶۸
هوشنگ مرادی کرمانی با معرفی کتاب ناز بالش در طرح پویش مجازی کتابخوان شرکت کرد
هوشنگ مرادی کرمانی نویسنده کودکان و نوجوانان در بازدید از کتابخانه شهید مطهری(ره) بندرعباس در طرح پویش مجازی کتابخوان شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، طوبی ترابی پور مسئول کتابخانه شهید مطهری بندرعباس گفت، هوشنگ مرادی کرمانی  نویسنده معروف کودکان و نوجوانان از کتابخانه شهید مطهری (ره) بندرعباس بازدید کرد.

وی افزود:  مرادی کرمانی که تا کنون بیش از 22 عنوان کتاب به چاپ رسانده است در این بازدید ضمن برقراری ارتباط بسیار خوب با اعضای کتابخانه به کتابخوانی و پاسخ به پرسشهای اعضا پرداخت و با معرفی کتاب ناز بالش در این طرح شرکت نمود .

ترابی پور ادامه داد: نویسنده کتاب قصه های مجید پس از اطلاع از طرح پویش مجازی کتابخوان این طرح را بسیار مفید دانست و گفت وقتی کودک یا نوجوانی کتابی را از کتابدار طلب می نماید وظیفه این میزبان کتاب معرفی کتابی است که قبلا خود مطالعه کرده واز آن لذت برده است چرا که تاثیر این امر در جذب مخاطب غیرقابل انکار است و اگر غیر از این عمل شود حق اعضا کتابخانه ضایع خواهد شد.

در پایان مسئول کتابخانه شهید مطهری بندر عباس ضمن تشکر از حضور گرم وصمیمی این نویسنده در کتابخانه خاطر نشان ساخت: دعوت نویسندگان به کتابخانه بخصوص نویسندگان گروه سنی کودک ونوجوان ایجاد ارتباط پویا وموثر بین کودکان و نویسنده است که این خود نقش بسزایی در علاقمندی کودکان ونوجوانان به کتاب وکتابخوانی دارد.

ترابی پور ادامه داد: در راستای ارائه خدمات کتابداران این کتابخانه  بعنوان مشاورین امین تلاش می نمایند کتابهای موجود در کتابخانه را مطالعه کنند ، هنگام درخواست اعضا معرفی آن به اعضا پرداخته شود امید است با این اقدام گامی کوچک در راستای ترویج مطالعه برداشته شود.

در پایان این مراسم که با شادی ونشاط خاصی همراه بود کتابداران کتابخانه و نویسنده کتاب ته خیار و اعضا عکس یادگاری گرفتند و کتابهای خریداری شده توسط اعضا با امضای این نویسنده مردمی مزین شد.

 گفتنی است لیلا جعفری کتابدار فعال وپویای کتابخانه مطهری نقش ویژه ای در دعوت نویسنده شما که غریبه نیستید و برگزاری این مراسم داشت.

طرح پویش مجازی کتابخوان در سال جدید توسط دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور مطرح شد . در این طرح هر فرد با هر سن وسالی که  باشد فقط بر حسب علایق خود یک کتاب معرفی نموده وبا ضبط آن توسط دوربین های موبایل وعضویت در کانال @ketabclip  در پیام رسان تلگرام  آن را برای روابط عمومی نهاد ارسال می نماید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز