معاون فرهنگی وامورجوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

برگزاری مسابقات کتابخوانی عاشورا

۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۰:۵۴:۱۴
کد خبر: ۴۶۶۸۰۲
برگزاری مسابقات کتابخوانی عاشورا
معاون فرهنگی وامورجوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: به همت معاونت فرهنگی وامورجوانان این اداره ،مسابقات کتابخوانی عاشورا در سه بخش برگزار می شود.

به گزارش برنا از اصفهان، غلامعلی ابراهیمی ادامه داد: بخش هایی از کتاب "عاشورا" نوشته ی آیت اله مکارم شیرازی برای این مسابقه در نظر گرفته شده و سه گروه شامل جوانان، کارکنان ورزش و جوانان و هیات های ورزشی می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

وی افزود: بخش جوانان شامل جوانان 18 الی 29 سال ، کارکنان شامل کلیه کارکنان رسمی، پیمانی ،قراردادی و بازنشسته اداره کل و ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و گروه ورزشکاران نیز شامل کلیه ورزشکاران و قهرمانان، پیشکسوتان، مربیان و داوران دارای معرفی نامه از هیات های ورزشی شهرستان می شوند.

معاون فرهنگی وامورجوانان اداره کل خاطرنشان کرد :مسابقه کتابخوانی  ازبخش 1 (شامل صفحات 41 الی 89) و بخش 5 (شامل صفحات 655 تا 691) ازکتاب عاشورا نوشته آیت اله مکارم شیرازی انجام می شود و علاقه مندان به شرکت در این مسابقه  برای دانلود نسخه اینترنتی کتاب  می توانند به پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به نشانی www.esfahansport.com بخش اطلاعیه ها مراجعه نمایند.

ابراهیمی نحوه دریافت سوالات مسابقه را هم از طریق نشانی پایگاه خبری اداره کل عنوان و یادآورشد : طی روزهای آتی سوالات و پاسخنامه مسابقه ازطریق سایت مذکوراطلاع رسانی می شود وشرکت کنندگان باید پاسخنامه های تکمیلی را حد اکثر تا تاریخ 20/8/95 به ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و مسئولین کمیته های فرهنگی هیات های ورزشی استان ودبیران انجمن های جوانان  تحویل دهند تا جمع آوری و به معاونت فرهنگی و امور جوانان تحویل داده شود.

وی اظهار داشت : به 3 نفر از افراد برتر هر گروه  جوایز نفیسی اهداء  خواهد شد و در صورتی که تعداد پاسخ دهندگان بیشتر از سه نفر در هر گروه باشد، بین نفرات برتر قرعه کشی انجام می شود.

به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان،علیرضا کمالیان رئیس گروه فرهنگی و تربیتی اداره کل با شماره تماس 09139994585 پاسخگوی سوالات و انجام  هماهنگی های لازم با هیات های ورزشی و سمن های حوزه جوان می باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز