آنگاه دهم منتشر شد

۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۸:۱۴:۲۲
کد خبر: ۹۷۳۵۶۱
آنگاه دهم منتشر شد
شماره‌ی دهم مجله‌ی آنگاه «بوشهر؛ دروازه مدارا» به مدیر مسئولی آرش تنهایی و معاون سردبیری حسین گنجی منتشر شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، آنگاه این روزها شاید آن زمزمه‌ای باشد، که باید تکرارش کرد، برای عبور از مزامیر اندوه و نامیدی و رخوت.

 به دلیل شرایط پیش آمده و شیوع بیماری کرونا از طریق سایت مجله و بزودی در پیشخوان مطبوعات برای فروش قرار می‌گیرد. 

 روی جلد این شماره آنگاه بوشهر؛ دروازه مدارا، مزین به تصویر شاخص ترین چهره بوشهری، نویسنده داستان‌های برجسته ایرانی همچون تنگسیر و سنگ صبور، صادق چوبک است. چوبک را همراه با صادق هدایت و بزرگ علوی از پدران داستان نویسی نوین ایرانی می‌دانند.

 در این شماره در یادداشت محمد بهشتی در توصیف بوشهر آمده است: 

《 بوشهر مثال یک شهر ایرانی در مقیاس ملی است همچون تهران. اندامی است از اندامهای پیکری واحد که ایران می خوانیمش. مثل بوشهر در نسبت با فرهنگ ایرانی همچون کسی است که در توفان سهمگین سلطه‌ی استعمار بر جهان، که همه چیز را از جایش اخراج می کرد، در دورانی کوتاه، تجربه ی عشقی روح افزا را از سر گذراند و در همان اندک مجالی که برای همنشینی یافت از آن طرفی بربست. ظاهر امروزین او هرچند تکیده و خسته است، اما هنوز هم در عمق چشمانش حکایت دلدادگی خواندنی است؛ این همان کیفیت یگانه ای است که در آبادان یا بندرعباس و دیگر بنادر پس از آن تکرار نشد.》

 آنگاه در این شماره با گفتار و نوشتاری از : مهتاب ابراهیم زاده، الهام احمدپور، امید اخوی، غلامرضا امیرخانی، فروغ بحرینی، سید محمد بهشتی، صدف پورشکیبایی، علی پیرمرادی، محمد تهامی نژاد، اسماعیل حسام مقدم، حسین حسینی، گالیا حق پرست، سید جعفر حمیدی، محمدرضا حمیدی، تورج دریایی، حمید رادمهر، هاجر رزم پا، شهرام زرگر، فروزان زیبای، منیره زینلی، فرحان سنبل دل، خسرو سینایی، زری شش بلوکی، محسن شریفیان، مریم شهبازی، فاتح صهبا، ایرج صغیری، احمد طالبی نژاد، حمیدرضا ظرافت، احسان عبدی پور، داریوش غریب زاده، عبدالرسول غریبی، ویلم فلور، امیررضا محمد، حمیدرضا محمدی، عبدالکریم مشایخی، مریم منوچهری، حمید موذنی، محسن موسوی میرکلایی، سعید مهیمنی، مهدی نوروز، ناصر وژدان، سید قاسم یاحسینی، به مدیر مسئولی آرش تنهایی و معاون سردبیری حسین گنجی در ۲۴۰ صفحه به چاپ رسیده است.

شماره دهم آنگاه از امروز در کتابفروشی‌ها و کیوسک‌های روزنامه‌فروشی توزیع و در دسترس است. همچنین خوانندگان می‌توانند با مراجعه به سایت آنگاه به نشانی www.angahmag.com مجله را به صورت آنلاین سفارش داده و از طریق پست دریافت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز