هویت سه شهید تازه تفحص شده استان اردبیل اعلام شد

۱۴۰۲/۰۲/۲۳ - ۱۱:۳۴:۱۴
کد خبر: ۱۴۷۲۵۰۱
هویت سه شهید تازه تفحص شده استان اردبیل اعلام شد
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل هویت سه شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس استان اردبیل را اعلام کرد.

به گزارش برنا؛ داور نوری روز شنبه  اظهار کرد: شهیدان یوسف اصغری از اهالی شهر قصابه مشگین‌شهر ، شهید صفر رجبی از اهالی سلطان‌آباد اردبیل و شهید نصرت الله منصورپور اهل هشتجین شهرستان خلخال از شهدای تازه تفحص شده استان اردبیل هستند که پیکر آنها پس از حدود چهار دهه شناسایی شده است.

وی ادامه داد: پیکر این شهدا از طریق آزمایش DNA شناسایی شده و در هفته جاری از معراج شهدا به استان اردبیل منتقل شده و در زادگاهشان تشییع و دفن می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل افزود: این شهیدان والامقام در عملیات بدر و خیبر در مناطق عملیاتی جزیزه مجنون و شرهانی به درجه رفیع شهادت نایل شده‌اند.

وی اضافه کرد:پس از برگزاری جلسه هماهنگی ، برنامه‌ها ، مراسم ، زمان ، مکان تشییع و دفن پیکر این سه شهید مطهر به زودی اعلام خواهد شد.

نوری با بیان اینکه مردم ایران، ملت قدرشناسی هستند ، خاطرنشان کرد: امیدواریم ادامه دهنده راه شهدا باشیم و برای کشور و نظام جمهوری اسلامی مثمرثمر بوده و خدمت کنیم.

استان اردبیل با تقدیم سه هزار و ۴۰۰ شهید از مجموع ۲۲۰ هزار شهید دوران دفاع مقدس و حدود ۱۰ هزار جانباز جزو سه استان برتر در کشور است که بیشترین شهدا را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز