استاندار اردبیل تاکید کرد: ارتقای هتل لاله سرعین به ۵ ستاره

۱۴۰۲/۰۳/۱۷ - ۱۵:۱۶:۱۳
کد خبر: ۱۴۸۳۰۱۹
استاندار اردبیل تاکید کرد: ارتقای هتل لاله سرعین به ۵ ستاره
استاندار اردبیل گفت: هتل لاله سرعین توان ارتقای به هتل پنج ستاره استاندارد را دارد.

به گزارش برنا؛ سید حامد عاملی ظهر چهارشنبه در دیدار با رئیس هیئت مدیره توسعه گردشگری ایران اظهار کرد: ارتقای کیفی هتل لاله سرعین به پنج ستاره زمینه جذب گردشگران داخلی و خارجی بیشماری را در استان اردبیل به ویژه شهر گردشگری سرعین فراهم می‌آورد.

وی به برگزاری رویداد گردشگری اردبیل ۲۰۲۳ اشاره کرد و گفت: این رویداد فرصتی ارزشمند است تا حضور گردشگران خارجی را در استان شاهد باشیم که در این راستا راه اندازی تورهای مختلف با همکاری مجموعه‌های استانی و خارج از استان شروع شده است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: برگزاری این رویداد مسئولیت ما را سنگین کرده و تقاضا برای گردشگری به مقصد اردبیل افزایش یافته است.

عاملی مهمترین کمبودها در این حوزه را نقص زیرساخت‌ها در مناطق گردشگرپذیر اعلام کرد و افزود: از جمله این زیرساخت‌ها کمبود هتل پنج ستاره است که به معنای واقعی امکان ماندگاری مسافران و گردشگران را به حداقل رسانده و ضروری است در استان اردبیل چندین هتل پنج ستاره در اردبیل، سرعین، مشگین شهر و سایر مناطق احداث و راه اندازی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: برای رسیدن به نقطه مطلوب در این حوزه هتل لاله سرعین امکان ارتقا به یک هتل پنج ستاره را دارد که با توجه به استانداردهایی که در حوزه خدمات و اقامت به میهمانان ارائه می‌کند، امیدواریم هر چه سریع‌تر به یک هتل پنج ستاره استاندارد ارتقا یابد.

استاندار اردبیل اضافه کرد: در حوزه گردشگری سرمایه گذاری زیادی نیاز است تا شرایط مطلوب برای حضور گردشگران خارجی فراهم آید وگر نه با امکانات موجود نمی‌توان در این حوزه انتظار تحول عظیمی را داشت.

در این نشست رئیس هیئت مدیره توسعه گردشگری ایران نیز با تقدیر از برگزاری مراسم باشکوه رویداد اردبیل ۲۰۲۳ بیان کرد: این آمادگی در مجموعه توسعه گردشگری ایران وجود دارد تا هتل لاله سرعین را به یک هتل پنج ستاره با استانداردهای مناسب تبدیل کند که حمایت‌های استان در این زمینه بسیار مهم و ضروری است.

مسعود پناهی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: ما تلاش خواهیم کرد تا در راستای استانداردسازی خدمات هتل داری در استان فعالیت‌های متنوعی را انجام دهیم و احیای مدرسه هتل داری نیز گامی مؤثر در این راستا خواهد بود.

وی تصریح کرد: در کنار نگاه تحولی در حوزه گردشگری، از تقویت و توسعه مراکز تاریخی و آبدرمانی ها نیز در این استان حمایت می‌شود و امیدواریم اهداف مورد نظر تحققی عینی پیدا کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز