مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل:

۳ هزار و ۵۰۰ برنامه گرامیداشت روز مادر در استان اردبیل برگزار می شود

۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۲:۵۳:۳۷
کد خبر: ۲۷۵۹۶۸
۳ هزار و ۵۰۰ برنامه گرامیداشت روز مادر در استان اردبیل برگزار می شود
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل از برگزاری 3 هزار و 500 برنامه گرامیداشت روز مادر در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، ماریا موسوی در نشست خبری با رسانه های استان با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت مقام زن و روز مادر گفت: برنامه‌های گرامیداشت هفته زن از 21 فروردین ماه آغاز می‌شود ضمن اینکه فردا (پنجشنبه) ساعت 21 مراسم نورافشانی در میدان مادر اردبیل برگزار خواهد شد.

مشاور استاندار اردبیل در امور بانوان از برگزاری جشن ولادت در سالن خودسیانی دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد و افزود:

در روز 21 فروردین ماه نیز جشن بزرگ بانوی کوثر با همکاری دفتر امور بانوان استانداری، شهرداری و شورای شهر در سالن رضازاده اردبیل برگزار خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: روز شنبه 22 فروردین ماه نیز برنامه بازدید از مرکز نگهداری معلولان حضرت ابوالفضل (ع) اردبیل را اجرا خواهیم کرد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل بازدید از مراکز تولیدی زنان و تعاونی‌های بانوان اردبیل را نیز از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته زن در 22 فروردین ماه عنوان کرد.

موسوی گفت: صبح روز دوشنبه 24 فروردین ماه همایش ورزش صبحگاهی در سالن بزرگ رضازاده اردبیل برگزار می‌شود.

وی برگزاری جشن گرامیداشت روز مادر در ساعت 2 بعد از ظهر در دانشگاه محقق اردبیلی و برپایی نشست ویژه متأهلان را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

مشاور استاندار اردبیل در امور بانوان به برنامه دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، در 25 فروردین ماه اشاره کرد و افزود: در ساعت 10صبح نیز در دانشگاه پیام نور اردبیل جشنی به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل یادآور شد: در روز پنجشنبه 27 فروردین ماه نیز که آخرین روز هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر است با حضور گلزار شهدای بهشت فاطمه اردبیل مراسم غبارروبی از مزار شهدا انجام خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز