رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل:

کیفیت عالی سیب زمینی صادراتی اردبیل تجار جمهوری آذربایجان را راغب کرده است

۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۲:۳۵:۳۰
کد خبر: ۲۷۷۷۱۸
کیفیت عالی سیب زمینی صادراتی اردبیل تجار جمهوری آذربایجان را راغب کرده است
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: کیفیت عالی سیب زمینی صادراتی این استان تجار جمهوری آذربایجان را راغب کرده است.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل،عدیل سروی در بازدید از عملیات صادرات سیب زمینی به جمهوری آذربایجان افزود: تولید کنندگان سیب زمینی استان نیز برای تولید بیشتر و با کیفیت تر در سال زراعی پیش رو امیدوارتر شده اند.

وی اضافه کرد: وجود بازار هدف و ذخیره سازی برای مصرف داخلی و تبدیل صنایع تبدیلی و تکمیلی موجب ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا شده و این نوعی حمایت واقعی از تولیدکنندگان در این عرصه است.

او اظهار کرد: با حمایت مسوولان کشوری و استانی س از وقفه کوتاه صادرات سیب زمینی به واقعیت نشسته و تجار و صادرکنندگان استان باید به صورت اصولی سیب زمینی ها را بسته بندی و با عالی ترین کیفیت صادر کنند.

وی افزود: از 830 هزار تن سیب زمینی تولیدی این استان 200 هزار تن مصرف داخلی و خوراکی ارزیابی شده و مابقی باید صادر شده و یا وارد چرخه فرآوری شود.

وی با بیان این که تاکنون بیش از 550 تن سیب زمینی به آذربایجان صادر شده اظهار کرد: در سال همزبانی و همدلی دولت و ملت موفقیت استان در آغاز صادرات سیب زمینی تحقق شعار سال را تلقی می کند و مسوولان همواره در کنار تولیدکنندگان و مصرف کنندگان رضایت واقعی آنها را فراهم خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز