استاندار در دیدار با معاون وزیر ورزش و جوانان:

استقبال گسترده جوانان استان از ورزش مسرت بخش و امیدآفرین است

۱۳۹۴/۰۲/۳۱ - ۱۲:۰۳:۲۶
کد خبر: ۲۸۶۷۰۰
استقبال گسترده جوانان استان از ورزش مسرت بخش و امیدآفرین است
استاندار اردبیل به استقبال گسترده جوانان استان از ورزش اشاره کرد و گفت : این رویه که می تواند موفقیت های مختلفی را برای استان و کشور به دنبال بیاورد مسرت بخش و امیدآفرین است.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، مجید خدابخش که در دیدار با امیررضا خادم معاون حقوقی و امور استان های وزیر ورزش و جوانان در استانداری سخن می گفت افزود: اردبیل قابلیت های خود در عرصه ورزش را به جهانیان نشان داده و به لحاظ وجود استعدادهای مختلف در رشته های گوناگون ورزشی ، این جایگاه باید با شناسایی و پرورش استعدادهای جدید حفظ و صیانت شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اهمیت حمایت مالی بنگاه های اقتصادی بزرگ از تیم های ورزشی را یادآور شد و تصریح نمود: در کنار این ، مساعدت های همه جانبه وزارت ورزش و جوانان نیز بسیار لازم و موثر است.

در این دیدار، معاون وزیر ورزش و جوانان نیز گفت: بسترسازی برای همکاری خیرین در حمایت از حوزه ورزش را با جدیت دنبال می کنیم . امیررضا خادم نهادینه شدن حضور بخش خصوصی در پشتیبانی از ورزش را نیازمند فرهنگ سازی دانست و ادامه داد : در استان اردبیل ورود خیرین نیک اندیش به حوزه هایی مثل مدرسه سازی برکات متعددی را برای مردم و جامعه به ارمغان آورده و یقینا مشارکت این گونه افراد در حمایت از ورزشکاران نیز توفیقات قابل توجهی را رقم خواهد زد.

امیررضا خادم اظهار کرد: در این صورت اردبیل خواهد توانست منشا آثاربزرگ تر در ورزش کشور و مایه حصول موفقیت های ارزنده تر باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز