با امضا قرار دادیکساله:

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل ابقا شد

۱۳۹۴/۰۳/۱۱ - ۰۷:۲۴:۴۱
کد خبر: ۲۸۹۳۱۲
سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل ابقا شد
با امضا قراردادی محمد ربیعی در سمت سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل در فصل جاری رقابتهای لیگ دسته یک کشور ابقا شد.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، در پی مذاکرات و توافقات صورت گرفته بین مدیران باشگاه شهرداری اردبیل و محمد ربیعی سرمربی این تیم، وی در سمت قبلی خود ابقا شد.

این مذاکرات که از چند روز قبل و بین مدیران باشگاه و ریبعی آغاز شده بود، امروز با تعامل و هماهنگی طرفین نتیجه داد و پس از توافقات صورت گرفته قرارداد سرمربی تیم شهرداری اردبیل به امضا رسید.

براین اساس محمد ربیعی همچنان به کار خود در تیم شهرداری ادامه داده و تیم را برای رقابتهای لیگ دسته یک و جام حذفی کشور آماده خواهد کرد.

البته اعضا شورای شهر اردبیل و نیز سرپرست شهرداری اردبیل برای تامین خواسته و مطالبات مردم و هواداران این باشگاه از هیچ تلاشی فروگذار نبودند و با اطلاع از جزئیات مذاکرات در امضا قرارداد جدید سازمان فرهنگی ورزشی را یاری کردند.

ربیعی از نیم فصل دوم رقابتهای لیگ در فصل گذشته در راس تیم شهرداری حضور داشته و توانست با کسب امتیازات لازم نه تنها این تیم را از سقوط نجات دهد بلکه در مقطعی تیم شهرداری را به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر مطرح کند.

وی دو فصل قبل و در لیگ دسته دو کشور نیز به عنوان سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل حضور داشت و تواسنته بود پس از ۱۵ سال این تیم را از لیگ دسته دو به لیگ دسته یک کشور بیاورد.

گفتنی است درفصل قبل بیش از هفت تا ۱۲ هزار تماشاگر به دلیل ارائه بازیهای خوب از سوی تیم ربیعی در بازیهای خانگی این تیم حضور می یافتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز