سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل:

فصل بسیار سختی را پیش رو داریم/ کادر فنی را حفظ و تقویت می کنیم

۱۳۹۴/۰۳/۱۱ - ۰۷:۴۴:۵۹
کد خبر: ۲۸۹۳۱۷
فصل بسیار سختی را پیش رو داریم/ کادر فنی را حفظ و تقویت می کنیم
سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل با اشاره رقابتهای فصل جاری لیگ دسته یک کشور گفت: فصل بسیار سختی را پیش رو داریم بنابراین لازم است برای موفقیت در لیگ امسال از هر جهت آماده باشیم.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، محمد ربیعی پس از امضا قرارداد جدید در حضور مدیران باشگاه شهرداری اردبیل گفت: ۲۰ تیمی شدن لیگ دسته یک فوتبال کشور رقابت بین تیمها را فشرده و سخت تر خواهد کرد، براین اساس انتظار فصل دشوار برای تیمهای حاضر دور از ذهن نیست.

وی با تاکید بر اینکه موفقیت در لیگ امسال نیازمند فراهم شدن شرایط مناسب و حمایت همه مسئولان از جمله استاندار، اعضا شورا، شهرداری و … است، یادآور شد: وفاق و همدلی مسئولان و مدیران استانی می تواند شرایط را برای موفقیت و پیشبرد تیم فراهم سازد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل با بیان اینکه باید پاسخگوی نیاز هواداران و عشق و علاقه آنها به تیم باشیم، ادامه داد: شاید اصلی ترین عاملی که باعث شده اینجا باشم مردم و هواداران تیم شهرداری است، دینی بر گردن خود احساس می کنم و مصمم هستم امسال این دین خود را ادا کنم.

وی در عین حال خواست مردم، تعامل با مدیران باشگاه شهرداری و ایجاد فضای مناسب با اختیارات لازم را از مهمترین فاکتور برای به دست گرفتن سکان هدایت تیم شهرداری در فصل جاری برشمرد و بیان داشت: قرار بود امسال در تیم دیگری باشم اما بنا به علاقه ای که به مردم اردبیل و هواداران تیم دارم الویت خود را تیم شهرداری قرار دادم و خوشحالم که باز هم در اینجا خواهم بود.

ربیعی هدف گذاری این تیم در فصل جاری رقابتها را تثبیت جایگاه تیم در رقابتهای لیگ دانست و متذکر شد: تلاش می شود در فاز تثبیت تیم گام محکمی برداریم و اگر حمایتها به صورت مستمر و منطقی صورت گیرد با شخصیت و ثبات و براساس اخلاق محوری پله پله خود را برای صعود آماده کنیم.

وی از تقویت کادر فنی تیم شهرداری در فصل جاری خبر داد و عنوان کرد: تاکید ما حفظ کادر فنی و البته اضافه شدن افراد جدید به منظور انسجام بیشتر، آنالیز و تجزیه و تحلیل تیم خود و تیمهای حریف بوده تا روند موفقیت تیم بیش از پیش هموار شود.

این سرمربی جوان کشورمان با بیان اینکه در این خصوص برنامه های تکمیلی را طی هفته آینده به مدیریت باشگاه شهرداری ارائه خواهم داد، افزود: در مورد بازیکنان تیم نیز در حال بررسی و تحلیل هستیم تا ببینیم چه تعداد از بازیکنان را نگه خواهیم داشت، اما قطعا تغییراتی زیادی را در زمینه بازیکنان تیم شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به جذب بازیکنان جدید تصریح کرد: آنالیز جامع و کاملی را از بازیکنان شاغل در لیگ های یک و سایر لیگ ها داشته ایم و بازیکنان مد نظر را از هفته آینده و براساس لیست ارائه شده جذب خواهیم کرد.

ربیعی شرایط فنی و اخلاقی را مهمترین فاکتورهای جذب بازیکنان جدید برشمرد و اضافه کرد: البته تاکید ما این است که در فرایند جذب بازیکنان از بازیکنان خوب بومی استان نیز در تیم بهره بگیریم، بنابراین بحث تست و استعدادیابی را طی روزهای آینده در اردبیل و تهران خواهیم داشت تا بازیکنان زیر ۲۳ سال را شناسایی و جذب کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز