معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل:

رشد اقتصادی و رفاه اجتماعی بدون تکیه بر دانش مولد امکان پذیر نیست

۱۳۹۴/۰۳/۲۷ - ۰۹:۰۹:۱۲
کد خبر: ۲۹۲۹۳۴
رشد اقتصادی و رفاه اجتماعی بدون تکیه بر دانش مولد امکان پذیر نیست
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: رشد و توسعه اقتصادی در کشورمان و افزایش رفاه اجتماعی جز با تکیه بر دانش مفید و مولد امکان پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، اقبال عباسی در هشتمین همایش فرهنگ مدیریت جهادی در اردبیل افزود: دنیای امروز پیچیده و اقتصاد پیچیده تر از آن است و با فکر سنتی نمی توان مشکلات اقتصادی را حل کرد.

وی اظهار کرد: با بنیانی که امام راحل (ره ) در تشکیل جهاد سازندگی گذاشت محرومیت زدایی و عمران و آبادانی کشور با یک کار جهادی در اولویت قرار گرفت به طوری که پیام انقلاب اسلامی در سایه تلاش این مجموعه به دورترین مناطق انتقال یافت.

او با اشاره به اهمیت اقتصاد دانش بنیان در تولید ثروت بیان کرد: امروز هم برای حل مشکلات فکر و اندیشه و مدیریت جهادی لازم است.

وی اضافه کرد: اگر امروز با دنیا نتوانیم تعامل کنیم نمی گویم نمی توان مشکلات را حل کرد اما نباید هم محصور در چهار دیواری شد.

عباسی تاکید کرد: برای این که بتوانیم در عرصه جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم باید مسلط به دانش روز دنیا باشیم و در تولید از آن استفاده کنیم تا بتوانیم به اقتصاد جهانی متصل شویم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گفت: امروز رشد اقتصاد، صنعت، تولید و اشتغال در داشتن اراضی وسیع، دستگاه های بزرگ و کارخانه های بزرگ نیست بلکه رشد اقتصادی و افزایش سطح درآمد سرانه ناشی از دانش مفید و مولد است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز