سرپرست روابط عمومی ورزش و جوانان استان اردبیل:

رسانه‌ها برای توسعه ورزش استان اردبیل کمک رسان باشند

۱۳۹۴/۰۴/۰۴ - ۱۰:۵۱:۰۴
کد خبر: ۲۹۴۹۰۵
رسانه‌ها برای توسعه ورزش استان اردبیل کمک رسان باشند
سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از رسانه های استان خواست برای توسعه ورزش استان و ترغیب دست اندرکاران و ورزشکاران استان این اداره کل را یاری کنند.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل اصغر احدی جوان گفت: توجه رسانه ها به ورزشکاران استان بویژه قهرمانان و ملی پوشان استان و توجه به این قشر موجب ارتقا انگیزه و تشویق آنها می شود.

وی افزود: در شرایطی که ورزش استان از نبود حامیان مالی قدرتمند رنج می برد رسانه ها می توانند ضمن حمایت معنوی از ورزشکاران و تیمهای ورزشی صاحبان صنایع و منابع مالی را به حضور در عرصه ورزش و سرمایه گذاری در این بخش ترغیب کنند.

وی با اشاره به اینکه توسعه ورزش و رفع بسیاری از موانع در حیطه جوانان بدون استفاده از ظرفیت رسانه‌ها امکان‌پذیر نیست، گفت: تعامل با رسانه‌های دیداری و شنیداری و برقراری ارتباط مستمر با اهالی رسانه و روزنامه‌نگاران می‌تواند زمینه پویایی و نشاط را در حوزه ورزش و جوانان فراهم سازد.

احدی جوان اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان در سال گذشته با تولید بیش از یک هزار خبر و گزارش و درج آن در پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل و همچنین ارائه اطلاعات لازم به خبرنگاران توانسته است فضای مثبت همکاری و تعامل را ما بین خبرنگاران و اداره کل ورزش و جوانان ایجاد کند.

وی گفت: در سال گذشته 4 کارگاه آموزشی برای ادارات شهرستانهای تابعه و هیئتهای ورزشی در راستای تهیه، آماده سازی اخبار و گزارشهای مربوط به رویدادهای ورزشی برگزار کردیم.

سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان با قدردانی از زحمات خبرنگاران و همکاری‌های اهالی رسانه‌های استان یادآور شد: روابط عمومی و کارشناسان مجرب اداره کل در راستای تسهیل ارتباط با خبرنگاران نشریات محلی، خبرگزاری‌ها و صدا و سیما برنامه‌ریزی‌های مناسبی انجام داده که با همکاری اهالی رسانه عملیاتی می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز