رئیس هیات ورزشهای ناشنوایان استان اردبیل:

اردوی تیم ملی دوومیدانی ناشنوایان در اردبیل برپا می شود

۱۳۹۴/۰۴/۲۱ - ۰۹:۰۶:۲۳
کد خبر: ۲۹۸۹۱۷
اردوی تیم ملی دوومیدانی ناشنوایان در اردبیل برپا می شود
رئیس هیات ورزشهای ناشنوایان استان اردبیل از برگزاری دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی دوومیدانی ناشنوایان در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، سخاوتعلی خدنگی اظهار کرد: این اردو از فردا تا پایان ماه جاری برگزار می‌شود و تلاش بر این است تا تیم دوومیدانی ناشنوایان کشورمان در این رویدادهای پیش رو بتواند به موفقیت دست پیدا کند.

وی از حضور پنج دوومیدانی‌کار ناشنوای استان در این اردو در دو بخش آقایان و بانوان به همراه یک مربی از خطه سبلان خبر داد و تصریح کرد: تیم دوومیدانی ناشنوایان کشورمان خود را برای مسابقات آسیایی 2015 چین طایفه که اواخر شهریورماه برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

رئیس هیئت ناشنوایان استان اردبیل اضافه کرد: در این اردو 12 دوومیدانی‌کار حاضر هستند و در یک فضای مناسبی که در اردبیل در ورزشگاه تختی و پایگاه تخصصی و قهرمانی برای این اردو تدارک دیده شده، امیدواریم تیم دوومیدانی بتواند در مسابقات آسیایی کارنامه موفقی را به نمایش بگذارد.

خدنگی گفت: با حمایت همه مسئولان استانی به ویژه مسئولان ورزش و جوانان، اردبیل میزبانی این اردو را عهده‌دار شده که انتظار می‌رود تیم دوومیدانی ناشنوایان کشورمان بتواند روزهای خوبی را در این اردو سپری کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز