در دیداری دوستانه و تدارکاتی؛

شهرداری اردبیل در مقابل سیاه جامگان مشهد متوقف شد

۱۳۹۴/۰۴/۲۱ - ۱۳:۱۳:۴۷
کد خبر: ۲۹۹۰۷۰
شهرداری اردبیل در مقابل سیاه جامگان مشهد متوقف شد
دیدار دوستانه تیمهای فوتبال شهرداری اردبیل و سیاه جامگان مشهد پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی یک بر یک رسید.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی باشگاه شهرداری اردبیل، این دیدار در ورزشگاه شهرستان نیر و در راستای آماده سازی و محک بازیکنان دو تیم دسته اولی شهرداری اردبیل و لیگ برتری سیاه جامگان برگزار شد.

دو تیم در این دیدار با بهره گیری از بازیکنان جوان و با تجربه و نیز تفکرات مربیان با دانش خود بازی دوستانه پر افت و خیز و خوبی را به نمایش گذاشتند، که در این بین تیم سیاه جامگان که به تازگی به لیگ برتر کشور صعود کرده با تمام نفرات و با بهره گیری از بازیکنان با تجربه نظیر رضا عنایتی به میدان رفت و نشان داد که این بازی تاحدودی برای این تیم جدی است.

تیم سیاه جامگان مشهد که در نیمه اول این دیدار با ترکیب اصلی و بازیکنان با تجربه و تاثیرگذار خود به میدان رفته بود، در همان ابتدای بازی با استفاده از تجربه بالای رضا عنایتی که از ابتدا به بازی گرفته شده بود و اشتباه مدافع شهرداری اردبیل به گل رسید.

پاس رو به عقب مدافع تیم شهرداری در میانه راه به عنایتی رسید و این بازیکن با تیزهوشی و تجربه بالای خود با ضربه رو پا دروازه تیم شهرداری اردبیل را باز کرد.

پس از این گل توپ و میدان در اختیار تیم شهرداری اردبیل قرار گرفت تا حملات تیم شهرداری چندین موقعیت خطرناک را در اختیار یاران این تیم بگذارد اما این موقعیتها با بی دقتی مهاجمان و نیز عملکرد مدافعان و دروازه بان تیم سیه جاگان به گل نرسید.

این روند تا پایان نیمه اول ادامه داشت و هیچ یک ازضربات مهاجمان شهرداری به درون چهارپوب وارد نشد، در نیمه دوم دو تیم تغییرات گسترده ای را در ترکیب خود انجام دادند تا سایر بازیکنان نیز در این بازی پرفشار محک بخورند.

در این نیمه نیز تیم شهرداری اردبیل با بهره گیری از بازیکنان جوان و با انگیزه عملکرد بسیار خوبی داشت و در اکثر دقایق بازی خود را به حریف تحمیل کرد، ولی با وجود تغییرات در خط میانی و حمله مشکل گلزنی هنوز حل نشده بود.

تیم شهرداری اردبیل در این نیمه نیز موقعیتهای خوبی را ایجاد کرد، شوت های از راه دور، ضربات سر، کرنرهای متوالی و... نشان می داد که این تیم حاکم میدان بوده و تفکرات مربی خود را در زمین پیاده می کنند. با این حال این موقعیتها باز هم از دست می رفت.

این روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۸۰ بازی و با کار تمرین شده تیم شهرداری اردبیل به گل رسید. پرتاب اوت بلند از جناح چپ سیاه جامگان به سجاد عرفانی یار جدید تیم شهرداری اردبیل رسید و این بازیکن با ضربه سر گل تساوی را به ثمر رساند تا دو تیم یک بر یک شوند.

در دقایق پایانی نیز دو تیم حملاتی را روی دروازه همدیگر تدارک دیدند که ثمری نداشت و با همین نتیجه خاتمه یافت.

علاوه بر حضور ۲۰۰ تماشاگر در این دیدار، کادر فنی و بازیکنان تیم لیگ برتری گسترش فولاد نیز دقایق پایانی این دیدار را به نظاره نشسته بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز