معاون وزیر راه و شهرسازی در اردبیل:

وزارت راه و شهرسازی در امور سازمان نظام مهندسی دخالت نمی کند

۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۱۱:۰۰:۱۵
کد خبر: ۳۰۱۱۷۷
وزارت  راه و شهرسازی در امور سازمان نظام مهندسی دخالت نمی کند
معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: این وزارتخانه طبق رویکرد دولت تدبیر و امید درامور و اقدامات سازمان نظام مهندسی ساختمان دخالتی نمی کند.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، حامد مظاهریان درهیجدهمین اجلاس هیات عمومی سازمان نظام مهندسی کشور در استان اردبیل افزود: نظام مهندسی ساختمان نظامی کاملا مبتنی بر آرای اعضاست و در کنار آن وزارت راه و شهرسازی بدون دخالت بر اقدامات این سازمان نظارت دارد.

وی اظهار کرد: در سه سال گذشته نظام مهندسی ساختمان چالش ها و روزهای پرهیجانی را سپری کرده و اعضای هیات مدیره فعلی باید فهرستی از چالش های سازمان نظام مهندسی را جمع آوری و به ستوالات مختلف در پایان سه سال دوره فعالیت پاسخ دهند.

مظاهریان اضافه کرد: جایگاه نظام مهندسی در ساخت فضا و ساختمان و وظایف نظام به عنوان یک سازمان غیردولتی در ارتباط با وزارتخانه نیز از جمله موضوعاتی است که در پایان این اجلاس و دوره فغالیت دوره سه ساله هیات مدیره باید به آنها پاسخ داده شود.

وی بابیان اینکه وزارت راه و شهرسازی تنها وزارتحانه ای است که یک سازمان غیردولتی بزرگ را در خود پرورش داده و وظایف مهمی را به آن محول کرده است افزود: این وزارتخانه با در نظر گرفتن تمام ظرفیت های قانونی دخالتها را کاهش داده و در عین حال نظارتهای قانونی را بر عملکرد سازمان نظام مهندسی اعمال می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز