شهردار سرعین:

تمام تجهیزات خدمات شهری سرعین نوسازی شده است

۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۰:۵۲:۴۲
کد خبر: ۳۰۸۸۵۶
تمام تجهیزات خدمات شهری سرعین نوسازی شده است
شهردار سرعین گفت: تمام تجهیزات خدمات شهری از جمله ماشین های جمع آوری زباله در سرعین نوسازی شده و تا 10 سال آینده این شهرستان معضلی در زمینه تجهیزات و ماشین آلات جمع آوری زباله نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، رضا زنده دل در نشست خبری با رسانه های استان، با اشاره به افزایش سرانه فضای سبز شهری در سرعین، افزود: فضای سبز سرعین در سال گذشته به ازای هر نفر 15 متر مربع بود که این میزان به 18 متر مربع افزایش یافته است.

وی اظهار کرد: در سال گذشته چهار هزار متر مربع و در سال جاری 11 هزار مترمربع پیاده روسازی در سرعین انجام شد.

وی به اقدامات عمرانی دیگر از جمله تعمیر و تکمیل جداول ، هدایت آبهای سطحی و تعریض خیابان های اصلی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: ایجاد میدان گاومیش گلی ، خرید المان برای میدان سهند ، ایجاد میدان سبلان و نامگذاری خیابان های سرعین از جمله اقدامات زیباسازی این شهرستان است که در سال گذشته و سال جاری اجرا شده است.

زنده دل به وجود پارکینگ های متعدد در داخل شهر سرعین اشاره کرد و گفت: در زمینه پارک خودروهای مسافران مشکلی در سرعین وجود ندارد.

وی افزود: به دلیل سودآوری احداث پارکینگ بخش خصوصی اقدام به راه اندازی پارکینگ های مختلفی در داخل شهر کرده و مسافران در رابطه با پارک خود با مشکل مواجه نیستند.

وی گفت: در آینده تلاش خواهیم کرد طرح پیاده شهر را در سرعین ایجاد کرده و با راه اندازی پارکینگ در خروجی سرعین مسافران را با وسایط نقلیه عمومی به داخل شهر وارد کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز