مدیر اجرایی جشنواره کاریکاتور مهر امید خبر داد:

آثار جشنواره کاریکاتور مهر امید اردبیل فقط ازطریق ایمیل ارسال شود

۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۰:۱۱:۵۴
کد خبر: ۳۰۹۱۵۵
آثار جشنواره کاریکاتور مهر امید اردبیل فقط ازطریق ایمیل ارسال شود
مدیر اجرایی جشنواره کاریکاتور مهر امید گفت: هنرمندان و کاریکاتوریست ها تنها از طریق ایمیل می توانند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، محمدرضا محمود نژاد در جلسه کمیته اجرایی این جشنواره با اعلام این خبر افزود: هنرمندان باید آثار خود را به همراه فرم شرکت در جشنواره به آدرس festival.mehreomid@gmail.com   ارسال کنند.

وی با بیان اینکه فرم شرکت در جشنواره در آدرس اینترنتی جشنواره به نشانی Www.NgoMehreOmid.ir  در دسترس است، اظهار کرد: این فرم باید به همراه خود آثار به پست الکترونیکی جشنواره ایمیل شود.

محمود نژاد با بیان اینکه هنرمندان هم اکنون می توانند آثار خود را به جشنواره ارسال کنند، تصریح کرد: آخرین مهلت ارسال آثار 19 شهریور ماه است.

به گفته مدیر اجرایی جشنواره کاریکاتور مهر امید، اختتامیه جشنواره کاریکاتور مهر امید در 24 شهریور ماه برگزار شده و در آن از نفرات برتر با اهدای جوایز نقدی، تندیس و لوح تقدیر خواهد شد.

محمود نژاد با بیان اینکه در هر بخش از 3 نفر برتر تجلیل خواهد شد، ادامه داد: جشنواره در دو محور مشکلات جوانان و مسائل ورزشی برگزار می شود و هنرمندان در هر دو محور می توانند آثار خود را ارسال کنند.

وی افزود: در بخش جوانان مسائلی چون بیکاری، اشتغال، ازدواج، طلاق، آسیب های اجتماعی، جوان و فضای مجازی، جوان و مشارکت های اجتماعی و موارد دیگر مطرح است که هنرمندان می توانند این مسائل را با زبان هنر بیان کنند.

به گفته مدیر اجرایی جشنواره کاریکاتور مهر امید، در بخش ورزش هم مسائلی چون فرهنگ ورزش در بین مردم و مسئولان، ورزش بانوان، حواشی ورزشی، ورزش و سیاست، دوپینگ، خصوصی سازی، ترغیب برای ورزش همگانی و موارد دیگر قابل بیان است.

جشنواره کاریکاتور مهر امید در سطح شمال و شمالغرب کشور توسط انجمن مردم نهاد خورشید سبز مهر امید آرتا و با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، امور اجتماعی استانداری اردبیل، مجتمع آموزشی سما، حوزه هنری اردبیل، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل و کانون شهید نونهال برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز