هفته سوم لیگ یک فوتبال کشور:

شهرداری با گلباران گیتی پسند به رده دوم جدول رسید

۱۳۹۴/۰۶/۰۷ - ۲۰:۱۸:۵۷
کد خبر: ۳۱۲۵۰۵
شهرداری با گلباران گیتی پسند به رده دوم جدول رسید
تیم فوتبال شهرداری اردبیل در هفته سوم لیگ دسته یک فوتبال کشور با گلباران میهمان خود تیم گیتی پسند اصفهان هفت امتیازی شد و به رده دوم جدول بیست تیمی لیگ یک رسید.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، در این بازی که در ورزشگاه تختی اردبیل و با حضور بیش از 5 هزار تماشاگر برگزار شد، شهرداری اردبیل در یک بازی هجومی توانست با سه گل میهمان اصفهانی خود را شکست دهد.

در این دیدار محمد ربیعی سرمربی شهرداری اردبیل، تیم خود را با آرایشی تهاجمی به میدان فرستاد و توانست پس از هدر دادن چند موقعیت گل در نهایت در دقیقه 39 توسط علیرضا قاسمی دروازه حریف خود را فتح کند و نیمه اول را با نتیجه یک بر صفر به پایان برساند.

در نیمه دوم که علی دایی هم تماشاگر ویژه بازی بود مردان شهرداری اردبیل با روحیه ای مضاعف وارد میدان شدند و بازی را هجومی‌تر آغاز کردند تا اینکه در دقیقه 65 علیرضا قاسمی خودش و شهرداری اردبیل را دو گله کرد تا تلاشهای یاران شهرداری اردبیل به ثمر بنشیند.

اشتیاق یاران تیم شهرداری اردبیل تمامی نداشت و بازیکنان این تیم در مقابل تیم تدافعی گیتی پسند با حملات پرشمار خود توانستند توسط ابراهیم کوه افکن در دقیقه 73 به گل سوم دست یابند تا این بازی را با نتیجه 3 بر صفر به پایان برسانند.

تیم فوتبال شهرداری اردبیل با کسب هر سه امتیاز بازی خانگی در این بازی به جمع سه تیم هفت امتیازی بالای جدول رسید و بعد از تیم پیکان و با تفاضل گل کمتر در رده  دوم این جدول ایستاد.

این بازی را که داوران گیلانی قضاوت می‌کردند و فریدون اصفهانیان نیز داور با تجربه کشورمان ناظر این بازی بود.

شهرداری اردبیل در هفته چهارم این رقابتها جمعه 13 شهریور ماه در گیلان میمان تیم داماش گیلان خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز