مجمع انتخاباتی هیات پهلوانی و زورخانه‌ای استان اردبیل:

محمد شهبازعلیزاده رئیس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای اردبیل شد

۱۳۹۴/۰۶/۱۱ - ۱۲:۲۵:۰۹
کد خبر: ۳۱۳۸۳۹
محمد شهبازعلیزاده رئیس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای اردبیل شد
محمد شهبازعلیزاده با کسب 9 رای از مجموع 12 رای ماخوذه مجمع انتخاباتی هیئت زورخانه‌ای و پهلوانی استان اردبیل به مدت چهار سال به سمت رئیس این هیآت انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، در این جلسه که برگزاری مجمع از سوی رییس فدراسیون به مدیرکل ورزش و جوانان استان تفویض شده بود، شهبازعلیزاده از بین پنج نامزد این هیئت به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت زورخانه‌های و پهلوانی استان اردبیل انتخاب شد.

تعدادی از پیشکسوتان و اعضای هیئت زورخانه‌های و پهلوانی استان نادیده گرفته شدن حق و حقوق شهرستان‌ها، کمبود برنامه‌های آموزشی، نبود کلاس‌های داوری و مربیگری به شکل اصولی و فنی، عدم دعوت از مربیان برجسته کشوری و ضرورت تجهیز باشگاه‌ها و ورزشگاه‌ها به امکانات زورخانه‌های و پهلوانی مورد تاکید قرار دادند.

رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای اردبیل گفت: بنده همه تلاش را خواهم کرد تا در مدت چهار سال مسئولیت خود با رایزنی‌ با فدراسیون زورخانه‌ای و پهلوانی، در جذب منابع، اعتبارات و امکانات و تامین برخی از زیرساخت‌ها پیشگام شوم.

محمد شهبازعلیزاده ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی را برگرفته از مرام و اندیشه بلند امام علی (ع) در بحث مروت، جوانمردی و اخلاق‌مداری توصیف کرد و افزود: در این عرصه در کنار توجه به قهرمانی‌ها باید اولویت اصلی به اصول جوانمردی و اخلاق‌مداری داده شود.

وی یادآور شد: سعی خواهیم کرد تا با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان، جلب مشارکت خیرین و نهادهای غیردولتی بتوانیم این هیئت را در همه شهرستان‌ها فعال کرده و نسبت به رفع معایب و مشکلات گذشته اقدام کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز