به مناسبت روز پاکسازی تفرجگاهها و مکانهای گردشگری کنار جاده ای

فعالان محیط زیست کشور در فندقلوی اردبیل گردهم می آیند

۱۳۹۴/۰۶/۲۶ - ۰۷:۲۴:۳۷
کد خبر: ۳۱۹۶۹۰
فعالان محیط زیست کشور در فندقلوی اردبیل گردهم می آیند
به همت فعالان محیط زیست کشور جنگل فندقلوی نمین پاکسازی می شود.

یک فعال محیط زیست در گفتگو با خبرنگار برنا در اردبیل، در این رابطه گفت: پاکسازی تفرجگاهها و مکانهای گردشگری کنار جاده ای مناسبتی است که برگزاری آن از سال 92 با پاکسازی جاده چالوس آغاز شد, سال گذشته با پاکسازی پارک ملی گلستان پیگیری شد و امسال نیز با حضور فعالان محیط زیست کشور در اردبیل برگزار خواهد شد.

صادق پناهی افزود: اسماعیل کهرم مشاور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در امور محیط طبیعی و محمد درویش مدیرکل دفتر آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور در این برنامه حضور خواهند داشت.

وی  تاکید کرد: روند رو به گسترش آگاهی بخشی محیط زیستی در استان اردبیل که در نتیجه تلاش های فعالان بی نام و نشان محیط زیست در سال جاری در استان اتفاق افتاده است بدون شک یکی از دلایل برگزاری این برنامه در اردبیل است.

وی که مسئولیت پیگیری طرح صد گرم زباله کمتر در استان اردبیل را بر عهده دارد خاطر نشان کرد: جامعه پزشکان, هنرمندان و ورزشکاران که همواره در برنامه های محیط زیستی استان نقش حیاتی خود را ایفا کرده اند نیز در این برنامه  حاضر خواهند بود.

وی با اعلام اینکه این برنامه در 2 بخش در مناطق مشترک میان استانهای گیلان و اردبیل و با حضور فعالان محیط زیست دو استان با مجوز موسسه کوهستان سبز برگزار خواهد شد گفت: در این برنامه چهره های تاثیرگذار بخش محیط زیست کشور حضور دارند که مشارکت آنها در این برنامه برای فعالان محیط زیست استان امیدبخش خواهد بود.

فعال محیط زیست استان در رابطه با برگزار کنندگان این همایش ملی به خبرنگار برنا گفت: این برنامه با مشارکت دفتر  امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل, فرمانداری نمین, اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل, اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل, اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل, اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل, اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل, شهرداری نمین, جمعیت هلال احمر شهرستان نمین, موسسه کوهستان سبز و شهرداری اردبیل برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز