معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی پیشنهاد داد:

معرفی اردبیل بعنوان پایگاه گردشگری اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد

۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۲:۱۲:۴۷
کد خبر: ۳۲۱۳۰۲
معرفی اردبیل بعنوان پایگاه گردشگری اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی پیشنهاد داد استان اردبیل به عنوان پایگاه گردشگری اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شود.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، طه هاشمی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل ضمن ارائه گزارشی از برنامه های حوزه کاری دانشجویی و فرهنگی، گفت: اجرای کرسی‌های آزاداندیشی، برگزاری جشنواره‌های علمی آموزشی تحت عنوان جشنواره صلح و سلام ازجمله برنامه‌های معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی است و در بخش محیط زیست نیز برنامه مشترک بین استان‌های گیلان، گلستان، مازندران و اردبیل وجود دارد.

وی با بیان اینکه 33 طرح ماندگار فرهنگی در دست اجرا در استان اردبیل وجود دارد، افزود: در سال آینده ثقل برنامه‌های ما بر روی طرح های ماندگار فرهنگی خواهد بود.

هاشمی تصریح کرد: تشکیل کانون خانه و دانشگاه و همچنین تشکیل اتاق فکر فرهنگی و اجتماعی با استفاده از ساعات موظفی اساتید، از دیگر برنامه‌های این معاونت است.

وی با اشاره به اردوهای دانشگاه آزاد اسلامی، خاطرنشان کرد: ما در دانشگاه چهار نوع اردو شامل اردوی توجیهی، راهیان نور، زیارت امام رضا (ع) و از خمین تا جماران داریم که بر کیفیت کار این اردوها تأکید ویژه وجود دارد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی پیشنهاد داد استان اردبیل به دلیل داشتن جاذبه های طبیعی و گردشگری، به عنوان پایگاه گردشگری دانشجویی، اساتید و کارکنان معرفی شود، که این موضوع می تواند درآمد خوبی هم داشته باشد.

وی با اشاره به راه اندازی کلینیک تخصصی مشاوره در استان، گفت: تأکید ما این است که یک مرکز مشاوره قوی در مرکز استان تشکیل شود که امور واحدها به این مرکز ارجاع شود که برنامه این طرح به زودی ابلاغ خواهد شد.

هاشمی با تأکید بر اینکه استان اردبیل دارای مشاهیر زیادی است، افزود: توجه به مشاهیر استان باید در پایان نامه های واحدهای دانشگاهی نمود داشته باشد.

دکتر ذاکر مدیرکل تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویی درخصوص وام ازدواج دانشجویی و مراحل پرداخت آن به ارائه توضیحات پرداخت و نکاتی در خصوص بهبود شیوه ها و عملکردها در این حوزه ارائه کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز