سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی:

صندوق نوآوری و شکوفایی فرصت مناسبی برای شرکت‌های دانش بنیان است

۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۰۹:۱۴:۵۲
کد خبر: ۳۲۴۹۴۰
صندوق نوآوری و شکوفایی فرصت مناسبی برای شرکت‌های دانش بنیان است
سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی فرصت مناسبی جهت دریافت تسهیلات برای شرکت‌های دانش بنیان است.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، گودرز صادقی در نشست تخصصی مشاور ارشد صندوق نوآوری و شکوفایی کشور با اساتید دانشگاه‌های استان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه صندوق نوآوری در استان اردبیل در سال 92 راه‌اندازی شده است، گفت: دانشگاه‌های استان اردبیل ظرفیت‌های بسیار بالایی در حوزه علمی و ارائه مقالات دارند و نیاز است برای تبدیل علم به ثروت حمایت‌های اساسی و همه‌جانبه‌ای از این دانشگاه‌ها به عمل آید.

وی با بیان اینکه برای صندوق نوآوری و شکوفایی سالانه هزار میلیارد تومان بودجه درنظرگرفته شده است، افزود: متاسفانه تاکنون سهم استان اردبیل بسیار اندک بوده است.

قائم مقام رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز گفت: تولید علم یکی از رسالت‌های دانشگاه است و انسان برای تکامل در کنار سرمایه علمی به سرمایه اجتماعی و معنوی نیز نیاز دارد.

محمد نریمانی با اشاره به ظرفیت بالای آموزش عالی استان اردبیل، افزود: در حال حاضر ۵۵ واحد دانشگاهی با ۷۵۰ نفر عضو هیات علمی تمام وقت در دانشگاه های استان فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه ۵۸ رشته دکتری در دانشگاه محقق اردبیلی و ۲۸ رشته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل وجود دارد، تصریح کرد: دانشجویان تحصیلات تکمیلی باید برای تبدیل علم به ثروت تلاش کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز