فرماندار اردبیل:

رفع کامل آسیب های اجتماعی به تنهایی در توان دولت نیست/خیرین پیش قدم شوند

۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۲۰:۳۹:۰۹
کد خبر: ۳۳۰۷۰۶
رفع کامل آسیب های اجتماعی به تنهایی در توان دولت نیست/خیرین پیش قدم شوند
فرماندار اردبیل با اشاره به اینکه دولت به تنهایی توانایی رفع کامل آسیب های اجتماعی را ندارد، از خیرین خواست بیش از پیش در حل مشکلات اجتماعی و کمک به نهادهای حمایتی از جمله بهزیستی مشارکت کنند.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، به نقل از روابط عمومی فرمانداری، جواد زنجانی در همایش تجلیل از خیرین بهزیستی استان اردبیل افزود: دولت تدبیر و امید عزم خود را برای محرومت زدایی جزم کرده ولی نیاز است با تاسی از آموزه های دینی ، سازماندهی خیرین و بسیج امکانات دولت را در حمایت از اقشار آسیب پذیر یاری کرد.

وی توجه به پیشگیری در بروز معلولیت های ناشی از عوامل ژنتیکی و وراثتی ، سوانح و حوادث و نیز آسیب های اجتماعی را ضروری دانست و گفت: ساز و کارها در تمام بخش ها در ابعاد کلان باید محکم تر شود و با استفاده از توان اداری ، علمی و عملی ، برنامه ریزی کافی و اطلاع رسانه های از طریق رسانه های جمعی برای به صفر رساندن معلولیت ها تلاش کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل هم در این همایش گفت: بهزیستی استان با امکانات محدود خود به 17 هزار معلول و 45 هزار نفر از جامعه هدف خدمات ارائه می کند.

رویا احمدیان بیکاری را از مشکلات اصلی معلولان استان ذکر کرد و افزود: نیازمند همکاری خیرین و کارفرمایان در زمینه اشتغال این قشر هستیم.

او اظهار کرد: بهزیستی استان خق بیمه افراد معلول جذب شده در کارخانه ها ، شرکت ها و حتی مغازه ها را پرداخت می کند.

وی خیرین را سفیران مهر و دوستی و الگو و نماد محبت دانست و افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی خیرین پا به پای بهزیستی حرکت کرده و برای رفع مشکلات نیازمندان از مال و جان مایه می گذارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز