دبیر انجمن مهر امید خبر داد:

راه اندازی کاروان نذر کتاب در اردبیل

۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۰۹:۵۳:۴۹
کد خبر: ۳۴۶۳۸۹
راه اندازی کاروان نذر کتاب در اردبیل
دبیر انجمن مهر امید گفت: به دنبال اجرای موفقیت‌آمیز و استقبال پرشور مردم اردبیل از آیین نذر کتاب، کاروان نذر کتاب در اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، توحید مهدوی اظهار کرد: در کاروان نذر کتاب، کتاب‌های جمع‌آوری شده به مناطق محروم و کتابخانه‌های کم برخوردار اعطا خواهد شد.

وی با بیان اینکه این کاروان به قدر وسع خود در راستای تجهیز کتابخانه‌های مراکز آموزشی و محروم و کم برخوردار به کتاب‌های مختلف تلاش خواهد کرد، افزود: این کتابخانه‌ها می‌تواند کتابخانه مرکز آموزش دانشگاهی باشد یا کتابخانه یک مدرسه محروم در دل یک روستایی در یکی از شهرستان‌های استان باشد.

دبیر انجمن مهر امید یادآور شد: این طرح برای اولین بار در سطح استان اردبیل اجرا می‌شود و امیدواریم با حمایت‌های مسئولان فرهنگی بتوانیم طرح کاروان نذر کتاب را مستمر و پیوسته اجرا کنیم.

مهدوی با بیان اینکه قیمت کتاب‌ها به قدری بالا است که انجمن مهر امید به عنوان یک NGO توانایی تامین آن را ندارد، تصریح کرد: مردم و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی می‌توانند کتاب‌های بلاءاستفاده خود را به صورت نذری در اختیار انجمن مهر امید قرار دهند تا این انجمن بتواند به صورت مستمر کاروان‌های نذر کتاب را برگزار کند.

وی ادامه داد: کم نیستند تعداد کتاب‌هایی که مورد استفاده قرار نمی‌گیرند اما در قفسه‌ها یا کنج انبارها جا خوش کرده‌اند در حالی که هموطنان دیگری در نقاط دیگر استان می‌توانند از آن کتاب استفاده بهتری داشته باشند.

دبیر انجمن مهر امید یادآور شد:‌ کاروان نذر کتاب به دنبال اجرای موفقیت‌آمیز آیین نذر کتاب توسط کمیته فرهنگی انجمن مهر امید پیشنهاد شد که با آرای اکثریت اعضا مورد تصویب قرار گرفته و همزمان با دهه آخر ماه صفر اولین کاروان نذر کتاب در اردبیل اجرا خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز